دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: گل مشکوک به آفساید ابراهیموویچ سه امتیاز ال کلاسیکو را به جیب بارسلونا ریخت.

هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا روز شنبه (7 آذر) با دیدار اسپورتینگ خیخون و ویارئال آغاز شد که خیخون با یک گل بر حریفش غلبه کرد. سپس والنسیا به مصاف مایورکا رفت که 1 بر 1 در مقابل این تیم متوقف شد. در دیدار دیگر این روز، سویا میزبان مالاگا بود که نود دقیقه تلاش دو تیم حاصلی جز تساوی 2 بر 2 نداشت. رئال وایادولید نیز با تنه‌ریف به تساوی 3 بر 3 دست یافت.

 ختافه در دیداری پرگل با نتیجه 5 بر 1 از سد خه‌رس گذشت. ریسینگ سانتاندر با یک گل مغلوب لاکرونیا شد. آلمریا 1 بر 4 از آتلتیک بیلبائو شکست خورد و رئال زاراگوسا با یک گل به اوساسونا باخت.

 در این دیدار شجاعی در دقیقه 85 از زمین خارج شد و نکونام که تا پایان بازی در میدان بود در دقیقه 27 تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه زاراگوسا کرد.

روز یک‌شنبه نیز دو دیدار باقیمانده هفته دوازدهم انجام شد که در اولین و حساس‌ترین دیدار، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رقیب دیرینه‌اش، رئال مادرید بود.

 این دیدار که صدوپنجاه‌ونهمین دربی این دو تیم بود، با گل زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی بارسلونا به نفع این تیم به پایان رسید. این در حالی بود که تیم میزبان در نیمه اول نمایش ضعیفی داشت. در نیمه دوم اما، ابراهیموویچ که تازه وارد میدان شده بود، با سانتر زیبای دنی آلوز در موقعیتی که مشکوک به آفساید بود، به زیبایی دروازه رئال را باز کرد. بارسا سپس با اخراج بوسکتس به دفاع روی آورد، اما تلاش‌های رئال برای زدن گل تساوی بی‌ثمر بود تا این که با اخراج دیارا، بازیکن رئال در دقیقه 90، تمام امیدهای این تیم تبدیل به یاس شد و در نهایت هم بازی با همین یک گل به اتمام رسید.

در آخرین دیدار این هفته نیز آتلتیکو مادرید با چهار گل اسپانیول بارسلونا را درهم کوبید.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 30 امتیاز دوباره صدرنشین شد،‌ رئال با 28 امتیاز به رده دوم سقوط کرد و سویا با 26 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

کد خبر 96368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز