شنبه ۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

لس‌آنجلس‌: در حالی که سارقان سعی می‌کنند دست‌کم در محیط دادگاه به گونه‌ای رفتار کنند که مورد پسند قاضی باشد تا در روند رسیدگی به پرونده‌شان پیامد منفی به همراه نداشته باشد، یک سارق سابقه‌دار در محیط دادگاه هم دست از سرقت برنداشت

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد جوان هنگام حضور در دادگاه، همه پلاک‌هایی را که روی آنها نام متهمان و موکلان آنها نوشته می‌شود به سرقت برده است.

این پلاک‌ها محل نشستن افراد را مشخص می‌کند و به لحاظ مالی ارزش زیادی ندارد، اما این سارق به گفته خودش پلاک‌ها را سرقت کرده تا ثابت کند تا چه اندازه در کارش حرفه‌ای ‌است که جلوی چشم قاضی هم دست از سرقت برنمی‌دارد. 

زنبورداری در هتل

شیکاگو: یکی از هتل‌های 5 ستاره دست به اقدام جالبی زده و با این اقدام مشتریان خود را چند برابر کرده است. در شرایطی که هر روز بر تعداد محصولات غذایی که به شیوه مصنوعی تولید شده افزوده می‌شود، این هتل اعلام کرده است که میهمانانش برای صبحانه، عسل طبیعی می‌خورند و در انواع غذا‌های این هتل هم از این عسل طبیعی استفاده می‌شود.

مدیریت این هتل در پشت‌بام ساختمان هتل یک زنبورداری به راه انداخته است و هر روز به مشتری‌های خود، عسل تازه می‌دهد. به گفته این رئیس میانسال هتل، او تاکنون 2هزار و 500 دلار صرف نگهداری از زنبور‌ها کرده اما در مقابل تعداد مشتریانش به طور ملموسی افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است میهمانان این هتل می‌توانند در صورت تمایل با پوشیدن لباس‌های ویژه‌ای، از زنبورداری هتل محل اقامت‌شان بازدید کنند.

میمون‌های سارق

پرتوریا: یکی از دغدغه‌های برخی گردشگران در هنگام سفر به آفریقای جنوبی به غارت رفتن اموال‌شان توسط گروه‌های تبهکار است. این در حالی است که این اواخر نه‌تنها سارقان، بلکه میمون‌ها هم به فکر سرقت از گردشگران افتاده‌اند.

بسیاری از گردشگران با کرایه کردن خودرو وارد جنگل‌های آفریقای جنوبی می‌شوند و در همین زمان است که میمون‌ها وسایل آنها را هدف سرقت قرار می‌دهند. به گفته شاهدان عینی، در صورتی که خودرو در بین راه توقف کند، میمون‌ها از زمین و هوا خود را به خودرو می‌رسانند و پس از بازکردن در‌های خودرو، به سراغ اموال و مواد غذایی گردشگران می‌روند

در صورتی که گردشگران در آن زمان در نزدیکی خودرو حضور نداشته باشند، پس از بازگشت مشاهده خواهند کرد که همه ساندویچ‌ها و مواد غذایی آنها توسط میمون‌ها سرقت شده است.

عاقبت سرقت میگو

فلوریدا: نحوه سرقت یک مرد موجب شد که او راهی بیمارستان شود. این مرد وارد یک فروشگاه مواد غذایی شد و از قفسه مربوط به نگهداری میگوهای یخ زده چند بسته میگو برداشت و آنها را زیر پیراهنش جاسازی کرد، اما از آنجایی که میگو ها خیلی سرد بودند و پوست بدن او هم گرم بود، بسته‌های میگو‌ به پوست این سارق بدشانس چسبید و پیش از اینکه بتواند از فروشگاه خارج شود، درد شدیدی همه وجودش را فرا گرفت.

به این ترتیب او ناچار شد از کارمند فروشگاه کمک بخواهد و او هم پس از مشاهده میگو‌هایی که به بدن این مرد چسبیده بودند، ابتدا با نیرو‌های امدادی و سپس با پلیس تماس گرفت.

پزشکان تشخیص دادند که پوست او بر اثر تماس با بسته‌های یخی میگو دچار سوختگی شده است. گفتنی است او پس از مرخص شدن از بیمارستان باید بازداشت شود و در انتظار رای دادگاه باشد.

کد خبر 96240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز