آنتونی اسول، قاتل سریالی مشهور اوهایو که تا‌کنون اجساد 11 زن از حیاط خانه‌‌اش پیدا شده است، در جریان جلسه بازجویی گفت:

 او در قتل هیچ‌یک از زنانی که اجساد آنها کشف شده دست نداشته است و نمی‌داند اجساد آنها چطور به حیاط خانه او راه یافته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، راز جنایت‌های این قاتل سیاهپوست، 2 هفته قبل و هنگامی فاش شد که زنی به اداره پلیس شیکاگو رفت و به ماموران گفت که مرد سیاهپوستی بعد از آنکه وی را با تهدید به خانه‌‌اش کشانده، مورد آ زار و اذیت قرار داده است اما هنگامی که قصد کشتن وی را داشته او موفق به فرار شده است.

با شکایت این زن، ماموران به خانه مرد سیاهپوست رفتند و در بررسی‌های اولیه دریافتند وی «آنتونی اسول»، متهم سابقه داری است که تا‌کنون چندین‌بار به اتهام آزار و اذیت زنان و دختران راهی زندان شده است.

با بازرسی خانه این مرد تبهکار، ماموران موفق شدند اجساد 3زن را که در حیاط خانه وی مخفی شده بود، کشف کنند.با کشف این اجساد، کارآگاهان پلیس که احتمال می‌دادند آمار جنایت‌ها بیش از این تعداد باشد، بررسی‌های خود را برای یافتن سرنخی از دیگر قربانیان احتمالی آغاز کردند و سرانجام بعد از یک هفته جست‌وجو توانستند اجساد 11 زن سیاهپوست را که در نقاط مختلف خانه دفن شده بود پیدا کنند اما با وجود استفاده از تجهیزات تخصصی، متخصصان پزشکی قانونی تا‌کنون نتوانسته‌اند هویت 10 نفر از آنها را فاش کنند.

بنا بر گزارش‌ها، بررسی سوابق این مرد جنایتکار نشان می‌دهد وی از سال 1989 به‌مدت 15 سال به اتهام تجاوز به یک زن در زندان بوده، اما بعد از آزادی از زندان در سال 2004 دوباره تبهکاری‌های خود را آغاز کرده است و این بار بعد از ربودن و تجاوز به زنان و دختران، آنها را به قتل می‌رسانده است اما نکته مهم در این پرونده این بود که وی تنها زنان و دختران سیاهپوست را قربانی نقشه‌های سیاه خود می‌کرده است.

در حالی که با اعلام خبر کشف بزرگ‌ترین قاتل سریالی اوهایو، مطبوعات و رسانه‌های آمریکا لحظه به لحظه اخبار مربوط به بازداشت این تبهکار مخوف را پیگیری می‌کردند، از روز گذشته نخستین جلسه بازجویی قضایی از وی آغاز شده است.

من بیگناه هستم

4آذر در جریان برگزاری نخستین جلسه بازجویی از این مرد تبهکار، در حالی که وی پیش از این به قتل 6 زن و دفن اجساد آنها در خانه‌‌اش اعتراف کرده بود، وی در دادگاه مدعی شد تحت فشار رسانه‌ها و پلیس به این قتل‌ها اعتراف کرده است و وی هرگز به خاطر نمی‌آورد کسی را به قتل رسانده باشد.

او در اظهارات عجیبی گفت احتمال دارد اجساد متعلق به کارخانه تولید سوسیسی باشد که در نزدیکی خانه او قرار دارد و کارگران آنجا اجساد را در این محل دفن کرده باشند.

کد خبر 96122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز