یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

مسئولان 2شرکت ایران خودرو و پارس خودرو مدعی‌اند که تندر90 تولیدی شرکت‌شان از تندر90 تولیدی شرکت رقیب، باکیفیت‌تر است.

حدود یک ماه پیش، یعنی 27مهرماه، معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو با اعلام نتایج کسب شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار داشت که تندر90 پارس خودرو از شرکت رقیب، باکیفیت‌تر است.

مهدی یونسیان اظهار داشت: خودروی تندر90 شرکت پارس خودرو رده سوم کیفی‌ترین خودروی کشور را از آن خود کرده است.

وی گفت: از سال گذشته روند رو به رشد کیفی تندر90 پارس خودرو آغاز شد و به سرعت افزایش یافت، به‌نحوی که همواره در بیشتر ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تندر90 پارس خودرو از تندر90 تولید شده در سایر شرکت‌های تولید‌کننده این خودرو در رتبه بالاتری قرار داشته است.

درست یک ماه پس از اظهارات این مقام پارس‌خودرو، 27آبان، معاون مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، نمره منفی تندر90 ایران خودرو نسبت به پارس خودرو کمتر است که‌این امر نشان‌دهنده کیفیت بالای تندر90 ایران خودرو است.

محمد‌رضا معتمد، معاون مدیرعامل ایران خودرو در تولید تندر90 در پاسخ به اظهارات معاون کیفیت پارس خودرو با اشاره به‌اینکه کیفیت خودرو‌ها در 9شاخص اصلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، خاطرنشان ساخت: در نتایج حاصل از ارزیابی شرکت رنو خودرو، تندر ایران خودرو نه تنها با کیفیتی یکسان در شاخص بدنه تولید می‌شود که در برخی از مقاطع بهتر از خودروی رقیب نیز بوده است.

کد خبر 95831

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز