شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

نیوجرسی: نقص فنی قطار موجب شد که کودکی 3ساله بیش از 4 ساعت در ایستگاه قطار سرگردان بماند.

در یکی از ایستگاه‌های بین راه، پدر این پسربچه تصمیم گرفت که همراه فرزندش از قطار پیاده شود اما همین‌که پسر کوچک از پله‌ قطار پایین رفت، در خروجی بسته شد و پدر او هرچه تلاش کرد نتوانست در را باز کند.

او پس از چند دقیقه تلاش آژیر خطر را به صدا درآورد اما از آنجایی که قطار حرکت کرده بود مدتی طول کشید تا بایستد. این مرد سراسیمه به سمت ایستگاه قطار دوید اما نتوانست فرزندش را پیدا کند. سرانجام پس از تلاشی 4 ساعته ماموران پلیس توانستند این پسربچه را در کنار رودخانه‌ای که در همان اطراف بود پیدا کنند.

قانون کوتاه نگه‌داشتن مو

سئول: در حالی که کره شمالی یکی از کشور‌هایی است که به شدت در بحران اقتصادی غوطه‌ور است، تصویب یک قانون جدید در این کشور به سوژه رسانه‌های خارجی تبدیل شده است. مقامات این کشور این اواخر اعلام کرده‌اند که همه مردم باید از قوانین جدیدی در مورد مدل موهایشان پیروی کنند.

طبق قوانین جدید، همه مردان باید در هر شرایطی موهای خود را کوتاه و اصلاح شده نگه‌دارند. به گفته مقامات حامی این طرح، موی کوتاه یکی از مشخصه‌های مردهای با شخصیت و مبادی آداب است. البته هنوز مشخص نیست که جریمه افرادی که از قوانین جدید پیروی نکنند چه خواهد بود یا به چه نحوی با آنها برخورد خواهد شد.

برخی از گروه‌ها با اجباری کردن یک مدل خاص برای آرایش و نگهداری موها مخالفت کرده  و این قوانین را به باد انتقاد گرفته‌اند. با این حال قرار است این قانون اجرا شود.

سارق قانع

شیکاگو: مردی که در جریان یک سرقت یا به بیان بهتر، آدم‌ربایی فقط موفق شده بود 2 دلار به‌دست آورد، به دام پلیس افتاد. این جوان 30 ساله در تاریکی شب به 2 نوجوان که در حال بازگشت از سینما بودند حمله کرد و از آنها خواست هر چه پول دارند به او بدهند اما این نوجوانان که خیلی ترسیده بودند به او گفتند که فقط 2 دلار پول دارند، زیرا همه پول‌هایشان را بابت خرید بلیت سینما و غذا خرج کرده‌اند.

این سارق تهدید کرد که اگر دروغ بگویند آنها را گروگان می‌گیرد تا از خانواده‌هایشان پول بگیرد اما این نوجوانان با نشان دادن جیب‌هایشان ثابت کردند که پول بیشتری ندارند. به این ترتیب سارق 2 دلار را از آنها گرفت و پا به فرار گذاشت. اما این نوجوانان که چهره او را به خوبی شناسایی کرده بودند به پلیس مراجعه و با چهره‌نگاری این مرد به ماموران کمک کردند تا او را دستگیر کنند.

نام خودرو برای نوزاد

لیورپول: به دنیا آمدن یک نوزاد در مکانی غیرمعمول موجب شد که والدینش یک نام نامتعارف برای او انتخاب کنند. مادر این نوزاد در آخرین ماه حاملگی به سر می‌برد و همراه شوهرش در حال سفر به شهر دیگری بود تا در خانه مادرش که در نزدیکی بیمارستان بود، ساکن شود. اما در بین راه دچار درد زایمان شد و به کمک همسرش که در زمان سربازی دستیار پزشک ارتش بود، توانست زایمان کند.

این نوزاد، درست در داخل خودروی آنها متولد شد و به همین دلیل این زوج تصمیم گرفتند نام خودرو را روی فرزندشان بگذارند. البته آنها از پیش نام دیگری را برای او انتخاب کرده بودند که با تغییر شرایط تولد، نام او را هم تغییر دادند. این در حالی است که برخی معتقدند این نوزاد با نام خودرو به یک تبلیغ سیار برای شرکت خودروسازی تبدیل خواهد شد و این شرکت برای تبلیغات زنده مدیون این کودک خواهد بود.

کد خبر 95772

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز