شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران سومین دیدار خود در مسابقات جام بزرگ قهرمانان را برابر قهرمان آسیا و میزبان این دوره از بازی‏ها واگذار کرد.

 به گزارش همشهری آنلاین در سومین روز رقابت‏های والیبال جام بزرگ قهرمانان، تیم ملی ایران در شهر ناگویا ژاپن مقابل میزبان مسابقات شکست خورد. والیبالیست‌های ایرانی گیم‎‌‌های دوم و چهارم را با برتری خود تمام کرده بودند و در گیم پنجم نیز طی یک بازی نفس‌گیر با اختلاف دو امیتاز نیتجه را واگذار کردند

ایران 2 - ژاپن 3
(25 بر 27)، (25 بر 18)، (23 بر 25)، (25 بر 20) و (14 بر 16)

در این دیدار "شیمیزو" با 25 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن معرفی شد. همچنین حمزه زرینی هم با 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

تیم ملی والیبال کشورمان در حالی این شکست را پذیرفت که ژاپنی‎ها هر دو دیدار گذشته خود در چارچوب رقابت‎های جام بزرگ قهرمانان را با پیروزی مقابل تیم‏های لهستان (3 بر صفر) و مصر (3 بر یک) به پایان رسانده بودند. ضمن اینکه بازیکنان ملی‎پوش والیبال ایران در فینال رقابت‎های 2009 قهرمانی مردان آسیا نیز مغلوب نهمین تیم برتر جهان شده بودند.

یک ماه پیش و در آخرین دیدار پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‎های مردان آسیا تیم ژاپن با غلبه بر ایران برای هفتمین‏بار قهرمان آسیا شد.

اما در چارچوب روز سوم مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان امروز دو دیدار دیگر برگزار شد. نتایج این بازی‎ها به این شرح است:

 برزیل 3 - لهستان صفر
  کوبا 3 - مصر 2

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان روز یکشنبه با برگزاری 3 دیدار دیگر در شهر ناگویا پیگیری خواهد شد.  تیم ملی کشورمان که در روز اول بازی‎ها مصر را از پیش رو برداشت و در روز دوم هم مغلوب برزیل شده بود فردا مقابل لهستان، تیم هفتم رنکینگ FIVB صف‎آرایی می‎کند. برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

مصر - برزیل
ایران - لهستان 
ژاپن - کوبا

کد خبر 95728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز