پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

کیکاووس زیاری« «پسر آدم، دختر حوا» یک کمدی جوان‌پسند امروزی است که جوانان و خانواده‌ها مخاطب اصلی آن هستند

رامبد جوان این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از سعید حاجی‌میری و محمدرضا احمدی‌ پیشکوهی کارگردانی کرده و چند بازیگر جوان سینما نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌اند. مهناز افشار، حامد کمیلی، لیلا اوتادی و شیلا خداداد بازیگران جوان فیلم هستند. فرامرز صدیقی، محسن قاضی‌مرادی، سعید پیردوست، حسین محب‌اهری، مهوش وقاری و کیانوش گرامی بقیه نقش‌های آن را بازی کرده‌اند. خود رامبد جوان هم در یکی از نقش‌های مهم فیلم ظاهر شده است.

قصه «پسر آدم، دختر حوا» درباره دو وکیل تازه‌کار است که به تازگی دفتر وکالت خود را در همسایگی هم تأسیس کرده‌اند. آنها به شدت مراقب کارهای یکدیگرند، با هم رقابت دارندو دست به لجبازی‌های حرفه‌ای می‌زنند. این لجبازی‌ها مشکلاتی برای خود آنها و موکل‌هایشان ایجاد می کند.تماشاگران سینما و تلویزیون رامبد جوان را به دلیل نقش‌ها و کارهای کمدی‌اش می‌شناسند. او در کنار بازیگری، تا به‌حال فیلم‌سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» و چند مجموعه تلویزیونی هم‌چون «گم‌گشته» و «نشانی» را کارگرانی کرده است.

وی درباره انتخاب فیلم‌نامه «پسر آدم، دختر حوا» برای کار جدید سینمایی خود، به دوچرخه می‌گوید: «وقتی فیلم‌نامه را خواندم به ساخت آن علاقه‌مند شدم. فیلم‌نامه را دوست داشتم چون کار تروتمیزی بود. در این فیلم‌نامه پرداخت شخصیت‌ها خوب و روند قصه طبیعی و جذاب بود. در عین حال، با یک قصه سالم و سرگرم‌کننده سروکار داشتم که بیننده خود را گول نمی‌زند.»

مهناز افشار و حامد کمیلی در « پسر آدم، دختر حوا»/ عکس ها: امیر عابدی

جوان درباره حضور همزمان در پشت و جلوی دوربین چنین توضیح می‌دهد: «انگار سنت شده که هر کاری می‌خواهم بسازم خودم هم باید در آن بازی کنم. اصرار خاصی ندارم که خودم هم در آنها حضور داشته باشم، ولی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که باید هم در جلوی دوربین باشم و هم در پشت آن. یکی از دلایل اصلی‌اش این است که ما بازیگر کم داریم و آنهایی که فعال هستند، همیشه سر کار دیگری حضور دارند و نمی‌توانند با فیلم یا مجموعه‌ای که من می‌سازم همکاری کنند. به همین‌خاطر مجبورم خودم آستین‌ها را بالا بزنم. بعضی وقت‌ها هم آ‌ن‌قدر با مشکل روبه‌رو می‌شویم که باید پاچه‌های شلوار را بالا بزنیم!»

این بازیگر سینما که کودکان و نوجوانان بخش مهمی از تماشاگران کارهای او هستند، در ادامه می‌گوید: «خیلی دوست دارم برای این گروه سنی هم فیلم بسازم. « اسپاگتی در هشت دقیقه» یک جورهایی به آنها هم ارتباط پیدا می‌کرد. ولی یک روز حتماً فیلمی شاد و کمدی می‌سازم که اختصاص به خود آنها داشته باشد. البته« پسر آدم، دختر حوا» هم حال و هوایی دارد که نوجوانان می‌توانند آن را تماشا کنند و رقابت‌های حرفه‌ای دو شخصیت اصلی و لج‌ولجبازی‌های آنها لذت را ببینند.»

تماشاگران سینما و تلویزیون این روزها شاهد پخش مجموعه کمدی و علمی- تخیلی «مسافران» هستند که رامبد جوان کارگردان و یکی از بازیگران اصلی آن است.

کد خبر 95379

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز