همشهری آنلاین: برگزیدگان چهارمین جشنواره‌ی «طنز مکتوب» معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بخش ادب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جشنواره که با دو بخش آزاد و ویژه با موضوع «اصلاح الگوی مصرف» همراه بود، در بخش شعر، بخش ویژه برگزیده نداشت و از چهار نفر تقدیر شد؛ سعید نوری، راشد انصاری، مصطفی مشایخی و معصومه پاکروان. اما برگزیدگان بخش آزاد، عباس صادقی، سعید سلیمانپور و مصطفی حسن‌زاده بودند که به ترتیب اول تا سوم شدند. در این بخش از سعیده موسوی‌زاده و نسیم عرب‌امیری هم تقدیر شد.

در بخش نثر در بخش ویژه، افشین امیری ججین برگزیده شد و در بخش آزاد، عباس قدیر‌محسنی، محسن علینقیان و فرهاد ناجی اول تا سوم شدند.

در بخش داستان کوتاه، آزاده قدرتی برگزیده‌ی بخش ویژه شد و در بخش آزاد، علیرضا لبش، مهرداد صدقی و مهدی دهقانی اول تا سوم شدند. در این بخش از فاضل ترکمن تقدیر به عمل آمد.

بخش فیلم‌نامه‌ی کوتاه در بخش ویژه برگزیده‌ای نداشت و از سعید ثقه‌ای تقدیر شد. در بخش آزاد نیز هیچ اثری شایستگی احراز رتبه‌ی اول را نداشت و ابوالفضل رودگر و سعید ثقه‌ای دوم و سوم شدند. از سه اثر هم تقدیر شد؛ عزیز‌الله محمدپور، عبدالمحمد انصاری و سیروان زمانی.

همچنین در بخش مقاله، هیأت داوران چهارمین جشنواره‌ی طنز مکتوب که از سوی دفتر طنز حوزه‌ی هنری برگزار می‌شود، سعید سلیمانپور، عبدالصمد مقدمی و مهدی فرخ‌اللهی را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند. 

کد خبر 95332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز