دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در دیدار شرکت‌کنندگان اجلاس سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه طی سخنانی گفت: حقوق اصلی ملت ایران قابل گفتگو نیست و فعالیت‌ هسته‌ای ایران هم فقط در قالب آژانس بین‌المللی اتمی انجام می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی‌ نژاد افزود: دشمنان با سیاسی کردن موضوع هسته‌ای از همه توان خود برای تسلیم کردن ملت ایران استفاده کرده‌اند اما شکست خورده‌اند.

رئیس جمهور با اعلام آمادگی ایران برای همکاری هسته‌ای با غرب گفت همکاری با ایران در این زمینه به نفع غربی‌هاست، زیرا مخالفت‌ آن‌ها ایران را قدرتمندتر و پیشرفته‌تر می‌کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود رسانه‌ها را یکی از ابزار صهیونیسم بین‌الملل برای تسلط بر جهان دانست و گفت رسانه‌های نظام سلطه، کوچکترین مسایل کشورهای آسیایی را برای فشار به دولت‌ها به مساله جهانی تبدیل می‌کنند اما اقدامات بسیار زشت و منفی فراوان از جمله در آمریکا و فلسطین اشغالی را بسیار محدود انعکاس می‌دهند.

رئیس جمهور از بین بردن هویت ملت‌ها و سلطه بر کشورها را از اهداف نظام سلطه با توسل به ابزار رسانه دانت و گفت رسانه‌های صوتی و تصویری و فضای مجازی آن‌ها هم در حال بمباران ذهن انسان‌ها هستند و در مقبال رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه باید پیام دوستی، صلح و برادری ملت‌ها را به همه جهان مخابره کنند.

کد خبر 95329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز