گروه شهری: سخنان محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با برنامه تهران 20 شبکه تهران، درخصوص احداث چند قبرستان در سطح شهر تهران با واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شد

نمایندگان مجلس معتقدند شهر تهران بیش از آنکه نیازمند چند قبرستان در مناطق مختلف شهر باشد، نیازمند حل مشکل ترافیک است.سیدعماد حسینی درخصوص احداث چند قبرستان در نقاط مختلف تهران عنوان کرد: رئیس‌جمهور ابتدا برای رسیدگی به این طرح یا طرح‌های دیگر، نگاهی به گذشته خود بیندازد و ببیند که در دوره مدیریت شهری خود چه کرده است؟ چرا امروز چنین طرحی می‌دهد در حالی که در دوره مدیریت ایشان، احداث قبرستان جدید آن‌هم 2 یا چند تا مطرح نشده بود.

نماینده مردم قروه و عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: من امیدوار بودم این بار که رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی زنده شرکت می‌کند مشاورینش اطلاعات صحیح در اختیارش قرار د‌هند که با صحبت‌های غیرکارشناسی، مسائلی را که با واقعیت مطابقت ندارد، مطرح نکند و فرافکنی صورت نگیرد.

محمد مهدی شهریاری، عضو کمیسیون امنیت ملی درخصوص احداث چند قبرستان در شهر تهران گفت: واقعا من نمی‌دانم چطور می‌شود داخل شهر تهران چند قبرستان ایجاد کرد. قبرستان باید جایی باشد که در مسیر وزش باد به سمت شهر نباشد و در منطقه دورافتاده‌ای مثل بهشت زهرا و خارج از تهران احداث شود.

نماینده مردم بجنورد تاکید کرد: از معضلات دیگر احداث قبرستان در داخل شهر، مختل شدن ترافیک در روزهای پایانی هفته است. اینکه شهر تهران نیازمند چند محل جدید برای دفن مردگان باشد درست است اما نه در داخل شهر. البته شهرداری تهران درصدد حل این مشکل نیز هست و چند سالی است که این برنامه را در دستور کار خود دارد.

کد خبر 95104

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز