سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نوزدهمین کنگره سراسری چشم پزشکی ایران 25 تا 28 آبان 88 در مرکز همایش‌های رازی با حضور 1500جراح و چشم پزشک برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری کنگره، دکتر علی صادقی طاری، دبیر اجرایی کنگره در نشست خبری نوزدهمین کنگره سراسری چشم پزشکی ایران که امسال با همکاری انجمن چشم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات چشم این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: از حدود 350 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره 190 مقاله به صورت پوستر و مابقی به صورت سخنرانی ارایه می شود.

وی گفت رییس انجمن آکادمی چشم پزشکان آمریکا و رییس انجمن جراحی کاتاراکت و رفراکتیو سرجری (جراحی‌های انکساری) از میهمانان ویژه این کنگره هستند و افزود: این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ چشم پزشکی ایران رخ می‌دهد.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره سراسری چشم پزشکی ایران گفت: میهمانان خارجی همگی از پزشکان مطرح و برجسته در عرصه چشم پزشکی دنیا هستند که از سخنرانان اصلی کنگره هم به شمار می‌روند.

دکتر صادقی، به برگزاری نمایشگاه جنبی با حضور 60 شرکت تجهیزات پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: همچنین در مدت 4 روز برگزاری کنگره، پزشکان می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 در 17 سمپوزیوم و27 کارگاه شرکت کنند.

کد خبر 94931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز