مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳
۰ نفر

مهندس «سید‌ابوالفضل حسینی» شهردار منطقه به همراه معاونان، از پروژه تونل توحید بازدید کرد

وی در این بازدید ضمن آشنایی با ابعاد مختلف پروژه تونل از لحاظ فنی و مهندسی با ارائه توضیحات مهندسان فنی پروژه در جریان کامل ساخت این پروژه قرار گرفت.

شهردار منطقه در بازدید این پروژه گفت: «تونل توحید یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تونل‌های شهری است که شهرداری تهران با برنامه‌ریزی درست و به هنگام توانسته است آن را اجرا کند.

در احداث و تجهیزات مورد استفاده در تونل توحید از تکنولوژی و دانش فنی و مهندسی روز بهره گرفته شده است.» وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خیابان‌های مجاور بزرگراه نواب و بزرگراه چمران هر کدام از ترافیک بالایی برخوردارند، افزود: «با بهره‌برداری از این تونل امیدواریم بخش عظیمی از ترافیک در این محور رفع شود.

 این پروژه فرامنطقه‌ای است و در یکی از بزرگراه‌های اصلی تهران قرار دارد و مطمئناً تأثیر بسزایی بر بار ترافیکی شمال به جنوب و عکس آن خواهد داشت و در قسمت‌های دیگر شهر نیز بی‌تأثیر نیست. بدون‌شک این بزرگراه بخش بزرگی از راهبندان‌های غرب و مرکز تهران را از بین خواهد برد.»

 مهندس حسینی در پایان بازدید، دفتر یادبود این پروژه را امضا و از زحمات و خدمات شایسته مجریان این طرح علمی بویژه از مدیریت علمی دکتر قالیباف شهردار محترم تهران تجلیل و قدردانی کرد. گزارش کامل این بازدید را در صفحه 8 و 9 بخوانید. 

همشهری محله - 10

کد خبر 94251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز