همشهری آنلاین: وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام تروریستی شهر سرباز را محکوم و اعلام کرد: این حادثه لکه ننگ دیگری برای مروجان تروریسم در منطقه است.

به گزارش شبکه خبر، وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی شهر سرباز و ملت شریف ایران افزود: این اقدام تروریستی به هنگام برگزاری همایش وحدت شیعه و سنی و در جمع سران و بزرگان قبایل منطقه به روشنی گویای این واقعیت است که عاملان این اقدام کور از وحدت و همزیستی برادرانه اهل تشیع و تسنن و رشد و شکوفایی منطقه در هراسند و آن را نشانه گرفته‌اند.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تأسف از تجهیز و پشتیبانی این اقدامات تروریستی در ورای مرزهای ایران، بار دیگر به مدعیان مبارزه با تروریسم اعلام کرد: برخورد دوگانه و گزینشی با معضل تروریسم کمکی به حل مشکلات آنان در منطقه نخواهد کرد و آثار زیانباری برای آنان و کل منطقه به بار خواهد آورد.

وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: این حوادث و اقدامات سخیف که با پشتیبانی برخی کشورها و حامیان گروه‌های تروریستی انجام می شود، نخواهد توانست خدشه و خللی در اقدامات امنیت ساز سیستان و بلوچستان با هدف توسعه و شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم سلحشور این منطقه به وجود آورد.

کد خبر 93140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز