یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

گروه ورزشی: امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی مقابل شاهین‌بوشهر، تیمش را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی مطرح کرد.

 این در حالی است که او یک هفته پرحاشیه را پشت‌سر گذاشت و باز هم با مدیرعامل استقلال، جنگ رسانه‌ای داشت. سرمربی سپاهان در مورد بازی با شاهین می‌گوید: «ابتدا من باید از تماشاگران بوشهری تشکر کنم که مثل ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها فقط تیم خودشان را تشویق کردند و در آخر بازی هم به تشویق سپاهان پرداختند. در مورد بازی هم باید بگویم که شاهد دو نیمه متفاوت بودیم؛ در نیمه‌اول سپاهان زیاد خوب بازی نکرد که البته با این شرایط چند موقعیت گل داشتیم.

در نیمه دوم اما شناخت بیشتری از حریف پیدا کردیم و با عرض دادن به بازی، عمق دفاع حریف را تحت فشار قرار دادیم و خوشحالم که اولین برد خارج از خانه را به دست آوردیم و از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کردیم.»وی در مورد بحث عقد قرارداد بازیکنان استقلال در مرغ‌فروشی که  حرف‌وحدیث‌های زیادی را به وجود آورده است، ادامه داد: «اول از همه من باید بگویم دست همه مرغ‌فروش‌ها را می‌بوسم و باید برای آنهایی که در صنعت مرغداری زحمت می‌کشند ارزش زیادی قائل شد.

من بچه جنوب شهر هستم و اتفاقا برای این آقایان مربیگری می‌کنم و افتخارم این بوده که همیشه برای این قشر بازی و مربیگری کرده‌ام. آقای بهنام یکی از مرغداران بزرگ ایران است که به خاطر استقلال و همچنین رفاقت با من از هیچ کمکی دریغ نکرد. حالا سئوال من این است که آیا این زشت نیست مدیرعامل بعدی استقلال در مورد فردی مثل آقای انصاری که برای کمک کردن به این باشگاه زحمت می‌کشد، چنین حرف‌هایی را بزند و به عنوان مثال بگوید که با فلان بازیکن در مبل‌فروشی قرارداد امضا شد؟

ما باید دست امثال هدایتی و انصاری را که نیازی به این کارها ندارند، ببوسیم چون می‌خواهند در فوتبال هزینه کنند. سال گذشته آقای بهنام را مدیر نقل و انتقالات کردیم و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت بگیریم. در ضمن آن زمان قرارداد داخلی اعتبار نداشت و اگر بازیکن موردنظرمان به باشگاه می‌آمد، شاید دیگر تیم‌ها متوجه می‌شدند و ما نمی‌توانستیم آنها را جذب کنیم.

ه همین دلیل در دفتر آقای بهنام یا نظری‌جویباری توافقات صورت می‌گرفت و قرارداد هم در دفتر باشگاه استقلال امضا می‌شد. ما بازیکنانی مثل خسرو حیدری، جان‌واریو، حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور را برای 2 سال در اختیار گرفتیم و جالب اینجاست که آنها کمتر از 500 میلیون تومان پول گرفتند.»قلعه‌نویی افزود: «من در همین مصاحبه اعلام می‌کنم که آقایان مسائل پشت‌پرده را افشا کنند تا ما هم بدانیم. البته اینکه ما نگذاشتیم پای دلال‌ها به استقلال باز شود و با کمترین هزینه یک تیم را قهرمان کردیم از مسائل پشت‌پرده است.

اینکه خسرو حیدری را با 400 میلیون و با عقد قرارداد 2ساله به استقلال آوردیم مسائل پشت‌پرده است؟ فابیو جان‌واریو الان یک میلیارد قیمت دارد ولی ما با سالی 200 میلیون او را به استقلال آوردیم، مسائل پشت‌پرده است؟ این آقایان فکر می‌کنند که مردم متوجه نیستند ولی اشتباه فکر می‌کنند چرا که مردم ما همه چیز را می‌دانند.

من زمانی که به سپاهان آمدم اعلام کردم که به هیچ عنوان در مورد این تیم حرف نخواهم زد ولی اگر آقایان بخواهند ادامه دهند من تا آخرش هستم و عقب‌نشینی نمی‌کنم. آخر کار به اینجا می‌رسد که من خانه‌نشین می‌شوم در ضمن به هیچ عنوان از آقایان نمی‌ترسم فقط از خدا می‌ترسم. این حرف‌ها را هم می‌زنم تا مردم واقعیت‌ها را بدانند.»

کد خبر 93030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز