شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

مهدی محمدی: امروزه مشکل بیکاری در کشور به یک موضوع مهم و اساسی تبدیل شده و همواره گلایه‌هایی در این باره مطرح بوده است.

  این موضوع حتی در مناطق اقتصادی کشور هم به‌عنوان یک معضل مطرح است و مسئولان این مناطق هم مشکلاتی را بیان می‌کنند. در همین باره نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس گفت: متأسفانه بحث اشتغال در کشور رها شده و متولی خاصی ندارد.

عسگر جلالیان اظهار داشت: در حال حاضر ما برای حل معضل بیکاری در استان خود به هر مجموعه‌ای که مراجعه و مکاتبه می‌کنیم، متولی خاصی ندارد که پاسخگو باشد. وی تاکید کرد: نهادهای متولی موضوع کار از مسئولیت خود شانه خالی می‌کنند و بر همین اساس شاهد افزایش مشکلات در ارتباط با بیکاری هستیم.

جلالیان ادامه داد: وزارت کار می‌گوید که متولی اشتغال نیستم و متأسفانه بحث‌های اشتغال را دنبال نمی‌کند. جلالیان با بیان اینکه وقتی بیکاری باشد انواع بزه و ناامنی اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت، گفت: الان در حوزه انتخابیه پارس‌جنوبی، پارس شمالی و پالایشگاه بزرگ گاز فجر جم و به عبارتی در نزدیک به نیمی از حوزه انتخابیه، شغل و کار وجود دارد، اما یکی از معضلات موجود در آنجا بیکاری است.

وی ادامه داد: عسلویه‌ای که گوش فلک را کر کرده در آنجا معضل اشتغال وجود دارد. لذا از مسئولان می‌خواهم راهکاری اندیشیده شود تا از این وضعیت خارج شویم

همشهری استانها

کد خبر 92941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز