جمعه ۳ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

علی شاکری: دود کشمکش‌های چندین ماهه مسئولان ورزش و رئیس سابق فدراسیون فوتبال، با تعلیق فعالیت بین‌المللی از سوی «فیفا» به چشم ورزش ایران رفت.

مطمئناً از لحظه اعلام این محرومیت دو طرف ماجرا هر کدام سعی در مقصر جلوه‌دادن همدیگر خواهند داشت و این‌که پای خود و اطرافیانشان را از این ماجرا بیرون کشیده و به  مردم بگویند که در این قضایا بی‌گناهند!

 اکنون جای این حرف‌ها نیست، دعواها را بگذارید برای بعد. هرچه سریع‌تر آستین همت را بالا بزنید و به دنبال راهکار خروج از این بحران خودساخته باشیم تا در وهله نخست زحمات چند ساله تیم فوتبال امید ایران به هدر نرود.

ایران نخستین کشوری نیست که از سوی فیفا محروم شده است و قبل از ما کشورهای  بنگلادش (3 ماه)، جمهوری آذربایجان (20 روز)، لبنان (2 ماه)، یونان (یک هفته) وضعیت فوتبال‌شان به تعلیق درآمد که با تغییر اساسنامه خود این کشورها از محرومیت نجات یافتند.

ما نیز می‌توانیم همانند بسیاری از این کشورها خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌رود در سایه همدلی و وحدت مهر محرومیت بین‌المللی را از پیشانی فوتبالمان پاک کنیم به شرطی که بدانیم فعلا فرصت پیداکردن راهکاراست نه جای تسویه حساب!

کد خبر 9272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز