شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت 2 ماه از پیدا شدن جسد متلاشی شده یک مرد در مخزن آبی در غرب تهران، تحقیقات پزشکی قانونی، احتمالات تازه‌ای را درخصوص علت مرگ فرد ناشناس پیش روی تیم تحقیق قرار داده است

 قاضی شاملو، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران روز گذشته با بیان این خبر گفت: بررسی‌های انجام شده در پزشکی قانونی به کشف 2 گوش‌گیر شنا در داخل گوش‌های متوفی ختم شده که این مسئله احتمالات تازه‌ای را درخصوص علت مرگ این فرد مد نظر قرار داده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون کارشناسان پزشکی قانونی احتمال می‌‌دهند جسد کشف‌شده در مخزن آب متعلق به مردی است که برای شنا، وارد مخزن شده و بنا به دلایلی غرق شده است.

بازپرس شاملو افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، تا‌کنون 6 ماه از زمان مرگ مردی که جسدش در مخزن آب پیدا شده می‌گذرد و به همین خاطر کسانی که در6ماهه گذشته یکی از نزدیکان‌شان ناپدید شده‌اند، می‌توانند برای انجام آزمایش‌ها، ژنتیک و شناسایی جسد به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

برپایه این گزارش، ساعت 10 شب 13 مرداد امسال، ماموران کلانتری 142 کن از کشف جسدی در مخزن آبی در این منطقه باخبر شدند. این جسد به اندازه‌ای متلاشی شده بود که در ابتدای تحقیقات حتی جنسیت آن مشخص نبود؛

اما بعد از بررسی‌های تخصصی مشخص شد متوفی مرد بوده و از مدتی قبل جسدش در داخل مخزن شناور بوده است.

کد خبر 92490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز