دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام نور در سه مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به کارشناسی،اعلام کرد.

وی همچنین  گفت: در این دوره از آزمون حدود 53 هزار داوطلب به صورت قطعی و یا مشروط پذیرفته شدند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی نوبت هشتم مقطع کارشناسی ارشد دوره فراگیر دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می‌شود و بر این اساس پذیرفته‌شدگان با حرف اول نام خانوادگی«الف تا ذ» سه شنبه 14 مهر،« ر تا غ» چهارشنبه 15 مهر و «ف تا ی» پنجشنبه16 مهر برای ثبت‌نام به مراکز مربوطه مراجعه کنند.
وی افزود: در این دوره از آزمون 3 هزار و 402 نفر پذیرفته شده نهایی و 3 هزار و 91 نفر پذیرفته شده مشروط هستند.

به گفته وی، از پذیرفته‌شدگان کد رشته محل‌های 1042 (حقوق بین‌الملل) ،1043 (حقوق جزا و جرم‌شناسی)، 1045 (روانشناسی عمومی) و 1069 (مدیریت MBA ) مرکز تهران برای نیمسال اول و نیمسال دوم ثبت‌نام به عمل خواهد آمد. آن دسته از پذیرفته شدگانی که در لیست اسامی قبول‌شدگان دانشگاه شماره ردیف آنان فرد می‌باشد برای نیمسال اول و آندسته از پذیرفته‌شدگانی که در لیست اسامی قبول‌شدگان دانشگاه شماره ردیف آنان زوج می‌باشد برای نیمسال دوم ثبت‌نام می‌شوند.

دکتر توکلی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، گفت: اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، 6 قطعه عکس،اصل و تصویر مدرک کارشناسی، اصل و تصویر کارنامه آزمون جامع دارندگان مدرک معادل کارشناسی، کارت پایان خدمت، معافیت یا گواهی آماده به خدمت برای مشمولین، گواهی تأییدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط برای استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری، گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی برای استفاده کنندگان از سهمیه کارمندیبرخی از مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

وی همچنین با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان نوبت اول آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام نور در سال 88 روز گذشته اعلام شد، گفت: در این دوره از آزمون 2هزار و 98 نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی و 3 هزار و 606 نفر به عنوان پذیرفته شده مشروط معرفی شده‌اند.

به گفته وی، پذیرفته‌شدگان با حرف اول نام خانوادگی «الف تا ذ» سه شنبه 14 مهر، حرف «ر تا غ» چهارشنبه 15 مهر و حرف «ف تا ی» 16 مهر برای ثبت‌نام به مرکز مربوطه مراجعه کنند.

دکتر توکلی در خاتمه با بیان اینکه نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی فراگیر نیز تا عصر امروز اعلام می‌شود، گفت: در این دوره از آزمون 21 هزار و 249 داوطلب به صورت قطعی و 19 هزار و 343 نفر به صورت مشروط پذیرفته شدند و بر این اساس ثبت‌نام این دسته از پذیرفته شدگان در روزهای 18 تا 21 مهر ماه انجام می‌شود.

کد خبر 92062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز