چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دانشگاه پیام نور دوره‌های فراگیر را از برنامه‌های خود حذف کرد.

به گزارش مهر، دانشگاه پیام نور با توجه به تبلیغات گسترده موسسات غیر مجاز دوره‌های فراگیر در سطح کشور و متضرر شدن بسیاری از داوطلبان ورود به این دوره‌ها تصمیم گرفته است ضمن تغییر در این دوره‌ها، ثبت نام آبان ماه امسال دوره‌های فراگیر پیام نور را لغو کند.

محمد رضا ابراهیمی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: بر اساس بررسیهای به عمل آمده در دانشگاه پیام نور قرار بر این شد که در بخش فراگیر این دانشگاه یک تجدید نظر اساسی انجام شود.

وی افزود: بر این اساس در اسرع وقت کمیته‌ای ویژه برای تعیین نحوه و چگونگی تغییر شکل و فرم دوره های فراگیر تشکیل شده که نتیجه بررسی‌ها و مذاکرات خود را ظرف دو هفته آینده به مخاطبان اعلام خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی پیام نور گفت: تمامی بررسی‌های انجام شده اعم از کارهای کمیته حقوقی و روابط عومی و مراجعه کنندگانی که فریب خورده بودند در این تغییر شکل لحاظ می‌شود.

وی افزود: از طرف دیگر برای جلوگیری از سوء استفاده بیشتر و جوابگویی به دانشجویان از آخر آبان ماه کلاسهای حضوری پیام نور توسط خود دانشگاه با اساتید برجسته برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: پرونده موسسه سروش دیتا یکی از موسساتی که در صداو سیما تبلیغ می کرد نیز در حال بررسی است و با مساعدت صورت گرفته توسط صدا و سیما تبلیغات این موسسه غیر مجاز نیز دیگر پخش نخواهد شد.

کد خبر 93924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز