سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، طی حکمی از سوی قلعه‌بانی، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نعمت الله پوستین‌دوز به سمت مدیرعامل شرکت سایپا منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بالاخره شایعه‌های مربوط به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا به پایان رسید و این گروه خودروساز مدیرعامل جدید خود را شناخت.

این در حالی است که پیش‌تر از ملک ـ مدیرعامل سایپا دیزل، موذنی ـ معاون بازرگانی سایپا، تفرشی ـ مدیرعامل پارس خودرو و این اواخر حتی از شایسته ـ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایران خودرو و روغنی ـ معاون وزیر صنایع و معادن به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی سایپا یاد می‌شد.

پوستین‌دوز هم‌اکنون رئیس هیات مدیره‌ شرکت سایپایدک و قائم مقام مدیرعامل این شرکت است.

وی که شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، تمایلی به تایید این خبر نشان نمی‌داد، در پاسخ به این‌که آیا خبر انتصابش به عنوان مدیرعامل جدید سایپا را تایید می‌کند؟ گفته بود: هنوز این کار انجام نشده، ولی کمی صبر کنید. از طریق ستاد خبری آن را اعلام می‌کنیم.

این در حالی است که حکم وی شب گذشته به امضای رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران رسیده و خبر انتصاب نیز بامداد امروز روی سایت نزدیک به همین سازمان منتشر شد.

نعمت‌الله پوستین‌دوز درابتدا کار خود را سال 1372 در بخش منابع انسانی ایران خودرو آغاز کرد و در سال 1374 به عنوان قائم مقام معاونت منابع انسانی پارس‌خودرو منصوب شد و سپس در سال 1380 مدیریت شرکت خدمات مدیران سایپا را برعهده گرفت.

فعالیت وی در پست بعدی، احراز سمت مدیرعاملی شرکت امداد خودرو سایپا بود که گفته می‌شود در این شرکت طی دوسال به عنوان مدیر نمونه سایپا انتخاب شد.

او دارای فوق لیسانس مدیریت بوده و هم‌اکنون دانشجو دکترای مدیریت است.

خبر انتصاب وی به مدیریت شرکت سایپا از سوی حسن عموزاده ـ مدیرعامل شرکت سایپا یدک ـ نیز تایید شد.

گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که مراسم تودیع و معارفه مهرداد بذرپاش و نعمت‌الله پوستین‌دوز به عنوان مدیران سایپا، پنج‌شنبه 26 شهریور در این شرکت برگزار خواهد شد. 

کد خبر 90520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز