همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی سایپا اعلام کرد: مهرداد بذرپاش فعلا در سایپا ماندنی است و رفتن وی به شستا به تعویق افتاده است.

جواد آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تاکید کرد: فعلا نقل و انتقالی به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) صورت نخواهد گرفت.

آشتیانی در پاسخ به این سوال که چطور با وجود صدور حکم انتصاب بذرپاش به سمت ریاست شستا، شما این انتصاب را تکذیب می‌کنید و آیا بذرپاش این سمت را نپذیرفته است؟ گفت: ما فعلا خبر انتصاب بذرپاش را تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: قرار نیست بذرپاش به شستا برود و هر نوع نقل و انتقال به این شرکت رد می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مراسم تودیع و معارفه بذرپاش به عنوان رییس شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی دوشنبه 21 اردیبهشت برگزار نخواهد شد؟ تصریح کرد: شاید این مراسم در این روز و یا یک ماه بعدتر برگزار شود ولی قطعا به این زودی‌ها نخواهد بود.

بحث انتصاب بذرپاش به سمت ریاست شستا از اوایل ماه جاری به طور جدی مطرح شد و سازمان تامین اجتماعی امروز طی حکمی وی را به عنوان رییس جدید شستا معرفی و اعلام کرد مراسم تودیع و معارفه رییس شستا صبح روز دوشنبه 21 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر اساس حکمی که به امضای علی ذبیحی - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی - رسیده، خطاب به بذرپاش رییس جدید شستا آمده است: به استناد صورت جلسه‌ مجمع عمومی‌عادی به طور فوق العاده در تاریخ 15 اردیبهشت 88 و صورت جلسه هیات مدیره مورخ 16 اردیبهشت 88 شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، به این وسیله به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضای هیات مدیره و رعایت قوانین و مقررات مربوط و اساسنامه شرکت درجهت اهداف تعیین شده و حفظ مصالح و منافع سازمان و شرکت انجام وظیفه کنید.

امید است با ابتکال به خداوند متعال در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توام با هماهنگی، همکاری و همدلی کلیه شرکت‌های تحت پوشش در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل صرفه‌جویی، ارتقای بهره‌وری و افزایش بازدهی حاصل از سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی به لحاظ حفظ منافع و مصالح بیمه شدگان عزیز در جهت نیل به پیشبرد روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ایران موفق و موید باشید.

مهرداد بذرپاش پیش از این مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بود.[ادغام نانوشته دو خودرو ساز]

کد خبر 81064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز