چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۸۵ - ۰۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین:رژیم صهیونیستی که از چند روز پیش و درپی به اسارت درآمدن یک سرباز اسرائیلی توسط مبارزان فلسطینی ارتش خود را برای حمله به نوار غزه به حال آماده باش درآورده بود، سحرگاه چهارشنبه حمله گسترده ای را از زمین و هوا به این منطقه آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس سحرگاه امروز تانکها و سربازان اسرائیلی از زمین وارد غزه شدند وهواپیماهای این رژیم نیز از هوا به بمباران مناطق مختلف غزه ازجمله چند پل پرداختند و برق غزه را نیز قطع کردند. حمله هوایی اسرایل به طور مستمر ادامه دارد.

از سوی دیگر شبکه خبری الجزیره در گزارشی از غزه اعلام کرد هواپیماهای اسرائیلی نیروگاه اصلی تولید برق غزه را بمباران کردند که درنتیجه آن خاموشی بخشهای وسیعی از این منطقه را فرا گرفت.

 بر اساس گزارش شاهدان عینی و مقامات امنیتی فلسطینی در حمله صبح چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه سربازان وتانکهای اسرائیلی در پناه گلوله باران تانکها در دو منطقه در شرق غزه درنزدیکی شهر رفح موضع گرفتند.

از سوی دیگر مبارزان فلسطینی که از روزهای گذشته برای مقابله با تهاجمی احتمالی ارتش اسرائیل به غزه به حال آماده باش در آمده بودند با سنگر بندی خیابانها به مقابله با تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی پرداخته اند.

تهاجم ارتش اسرائیل به غزه در حالی انجام شده که ازطی چند روز گذشته تلاش های دیپلماتیک گسترده ای از سوی اتحادیه عرب و سازمان ملل متحد برای جلوگیری از این حمله و حل وفصل موضوع اسارت سرباز اسرائیل توسط مبارزان فلسطینی از طریق دیپلماتیک  صورت گرفته است.

کد خبر 899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز