گروه ورزشی: تماشاگران پاس همدان در بازی جمعه‌شب مقابل استقلال اهواز و در حالی که تیم‌شان با یک گل از حریف عقب بود، علیه منصور پورحیدری، کاظم اولیایی، علیرضا منصوریان و بعضی از بازیکنان پاس شعار دادند.

عده‌ای از تماشاگران پاس در حالی که از نتیجه به دست آمده مقابل استقلال اهواز به شدت ناراحت بودند، علیه پاسی‌ها شعار دادند هرچند که این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر یک پاس به پایان رسید. پورحیدری مدیر فنی پاس همدان در مورد اتفاقات این مسابقه و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ گفت.

  • مثل اینکه از بحران خارج شدید، اینطور نیست؟

بحران خاصی در کار نبود. به هرحال 3 امتیاز این مسابقه از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم با آرامش بیشتری به فکر هفته‌های آینده باشیم.

  • پاس همدان را از لحاظ فنی چطور دیدید؟

تیم ما بد کار نکرد و در بازی‌های گذشته هم نمایش نسبتا خوبی داشتیم ولی به دلیل کم‌تجربگی، بی‌دقتی و استرس بازیکنان که به خاطر جوان بودن تیم است نتوانستیم امتیاز مناسبی به دست آوریم. به طور حتم در هفته‌های آینده شرایط بهتر خواهد شد و ما فعلا راضی هستیم.

  • روز جمعه این شایعه مطرح شد که قرار است جلال طالبی سرمربی پاس همدان شود. در این مورد صحبت می‌کنید؟

متاسفانه مسائل حاشیه‌ای و شایعات مختلف در این فصل دست از سر پاس همدان برنمی‌دارد. آقاجلال دوست نزدیک و صمیمی من است ولی به هیچ عنوان بحث حضور ایشان در پاس مطرح نشده و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

  • ولی می‌گویند شما در مورد مسائل فنی با علیرضا منصوریان اختلاف شدیدی دارید.

به هیچ عنوان اینطور نیست. من نه در ترکیب تیم دخالت می‌کنم و نه در تعویض‌ها نقشی دارم و همه چیز را به کادر فنی سپرده‌ام. من به عنوان مدیر فنی وظایف خودم را دارم و تجربیاتم را به کادر فنی منتقل می‌کنم و تصمیم نهایی را سرمربی می‌گیرد.

  • شما از منصوریان حمایت می‌کنید؟

بله، او مورد حمایت من است ولی بعضی‌ها تلاش می‌کنند تا رابطه ما دو نفر را به هم بزنند. ما به سرمربی تیم اختیار تام داده‌ایم و دلیلی ندارد که اختلاف داشته باشیم.

  • خداداد عزیزی بعد از باخت تیمش به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد و گفت که تمامی نتایج لیگ برتر را اشتباهات داوری رقم می‌زند. در مورد صحبت‌های او چه نظری دارید؟

متاسفانه این اشتباهات در فوتبال ایران وجود دارد و خود من و تیمم هم از این اشتباهات صدمه خورده‌ایم. در بازی با استیل‌آذین باید فیلم بازی را ببینید که چگونه تیم ما از این اشتباهات متضرر شد اما فکر می‌کنم حرف زدن در این مورد هیچ فایده‌ای ندارد و هیچ نتیجه‌ای عوض نخواهد شد.

  • در جریان بازی عده‌ای از تماشاگران علیه شما شعار دادند. از این موضوع ناراحت نیستید؟

به هرحال آنها طرفدار پاس هستند و عصبانی بودند. من به آنها حق می‌دهم و به هیچ عنوان ناراحت نیستم. در ضمن تماشاگرانی که شعار می‌دادند فقط یک نفر را مورد خطاب قرار ندادند و به اکثر اعضای تیم اعتراض داشتند. البته به هیچ عنوان ناسزایی شنیده نشد و فقط آنها شعار دادند چون از تیم‌شان توقع دارند.

اولیایی: نگران این شعارها نیستم

پاس همدان بالاخره طلسم ناکامی‌های این فصل خود را با پیروزی مقابل استقلال اهواز شکست و موفق شد در یک بازی خانگی تیم خداداد عزیزی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان در مورد این بازی گفت: «بابت این پیروزی خوشحالم. ما در بازی‌های قبل هم مستحق شکست یا تساوی نبودیم. پاس در بازی برابر مس کرمان و پرسپولیس هم باید نتایج قابل قبولی را کسب می‌کرد اما متاسفانه در بازی‌های قبلی هم به اشتباهات داوری و فردی باختیم.»مدیرعامل باشگاه پاس همدان همچنین در واکنش به شعارهای توهین‌آمیز برخی هواداران تاکید کرد: «آنها عده‌ای معدود بودند که قصد داشتند جو روانی ورزشگاه را دچار تنش کنند.

البته من می‌دانم که آنها از چه مسئله‌ای دلخور بودند. در واقع افرادی که من هرگز به آنها اجازه ندادم در امور مدیریتی باشگاه پاس دخالت کنند به این دسته از تماشاگران خط داده بودند که علیه من و پورحیدری شعار بدهند.»اولیایی افزود: «جالب اینکه آنها زمان مناسبی را نیز برای جنگ روانی‌شان انتخاب نکردند. خب تقصیری هم ندارند. آماتور هستند.

اصول جنگ روانی را بلد نیستند.» وی تاکید کرد: «من اصلا نگران این شعارها نیستم. پاس همدان بدون توجه به این حاشیه‌ها روند مثبت خود را ادامه خواهد داد. 97 درصد مردم همدان از پاس رضایت دارند و به موفقیت تیم ما خوشبین هستند.»

عملکرد داوران به فوتبال ایران لطمه می‌زند

سرمربی تیم پاس همدان گفت: «کاش تماشاگران پاس به جای اولیایی و پورحیدری به من توهین می‌کردند.»

علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه مانند خداداد عزیزی قصد دارد در مورد مسائل فنی صحبت نکند، اظهار داشت: «در این مورد تنها نکته‌ای که می‌گویم این است که از همه بازیکنان تیمم به خاطر بازی مردانه‌شان متشکرم. آنها اشتباه دروازه‌بان تیم در دقیقه 20 را با بازی خوبی که تا دقایق پایانی انجام دادند جبران کردند.»

وی عنوان کرد: «می‌خواهم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم و مانند خداداد ابتدا در مورد داوری حرف بزنم. اگرچه من هم عهد کرده بودم در این مورد هیچ صحبتی نکنم اما به اعتقاد من ضعف داوری‌ها به فوتبال ضربه زده و جریان بازی‌ها عوض می‌شود.» منصوریان با بیان اینکه بابت داوری‌ها متاسفم، افزود: «همان طور که عزیزی گفت توپ اصغری گل شد که داور آن را قبول نکرد و در نیمه دوم هم یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفتند.» وی با اعلام اینکه حرف اصلی‌ام در مورد جریاناتی است که در طول بازی در بین تماشاگران رخ داد، تاکید کرد: «متاسفانه از دقیقه 60 به بعد آنها شروع به اهانت به اولیایی و پورحیدری کردند. ای کاش این اهانت به من می‌شد اما به این دو نفر که فوتبال همدان به گردن آنها حق بزرگی دارد توهین نمی‌شد.»

منصوریان در مورد اهانت به پورحیدری خاطرنشان کرد: «اگر کسی را پرافتخارتر از او پیدا کردید به شما جایزه می‌دهم. هیچ مربی مانند پورحیدری با تیم‌هایش در سطح ایران و‌ آسیا قهرمانی در کارنامه خود ندارد.»

منصوریان یادآور شد: «این درست است کسی که 45 سال تجربه‌اش را به همدان آورده و 3 سال به عنوان میهمان در این شهر زندگی می‌کند با او این گونه برخورد شود؟ ای کاش این حرف‌ها نسبت به من زده می‌شد و اگر این طور بود ناراحت نمی‌شدم. چرا که یک مربی جوان هستم و اگر ناسزا بشنوم لازمه آب دیده شدنم است، اما وقتی پورحیدری با 45 سال و اولیایی با 30 سال تجربه چنین برخوردی می‌شود دیگر حرفی برای گفتن ندارم.»

کد خبر 89669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز