سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

در حالی که برخی رسانه‌ها همچنان خارج‌شدن علی کفاشیان از معاملات مدیریتی در فدراسیون فوتبال را بهترین راه‌حل برای مشکلات فوتبال کشورمان می‌دانند این امیر حاج‌رضایی است که در مقام مخالفت با این طرز تفکر بر می‌آید.

 این کارشناس در این مورد می‌گوید: «بی‌انصافی است اگر همه مشکلات فوتبال کشورمان را به عملکرد آقای کفاشیان نسبت بدهیم.

من معتقدم ریشه‌ها باید ترمیم شود و با رفتن آقای کفاشیان از فدراسیون فوتبال، مشکلات ما به طور کلی حل نخواهد شد.» حاج‌رضایی ادامه داد: «مشکلات و معضلات فوتبال ما بسیار گسترده است. بنابراین با دست زدن به چنین تغییراتی هیچ دردی درمان نمی‌شود.

از این گذشته پرسش من این است که آیا در فوتبال ما همه به وظایف خود عمل کرده‌اند؟ آیا مجمع نمی‌تواند درباره رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کند که ما مدام به رفتن آقای کفاشیان تاکید می‌کنیم.

با همه این حرف‌ها باید بگویم آدم‌هایی را که منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند خیلی دوست دارم.» وی در خصوص شانس پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ نهم گفت: «من معتقدم قهرمان از بین تهران و اصفهان خواهد بود. پرسپولیس و استقلال البته شانس‌های قهرمانی هستند. اما از دو تیم قدرتمند فوتبال اصفهان هم نمی‌توان به راحتی گذشت.

به نظر من پرسپولیس با حضور کرانچار، روزهای خوبی را سپری می‌کند و اگر این مربی تمرکز و ذهنیت خودش را بر مسائل فنی تیم بگذارد پرسپولیس موفق خواهد شد.» حاج‌رضایی به نقش موثر باقری در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «بازیکنان جوان باید به باقری نگاه کنند و او را الگوی خود قرار دهند.

مهم‌ترین مسئله برای یک بازیکن این است که بیرون از تمرین به خوبی از خودش مراقبت کند و روح و جسم خود را معتقد و حرفه‌ای نگه دارد. کریم باقری چنین ویژگی دارد. در تمرینات تیمش جدی است و در زندگی شخصی‌اش انسانی سالم و ارزشمند است.»

کد خبر 89242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز