یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۵:۵۷
۰ نفر

فوتبال ایران: منشور اخلاقی در این فصل چند قربانی گرفت.

 شاید یکی از این قربانیان نیکبخت واحدی باشد که هنوز تا نیم‌فصل محروم است و نمی‌داند که چطور و چگونه با محرومیت خود کنار بیاید. علیرضا نیکبخت واحدی در مورد محرومیت‌اش می‌گوید: «فعلا پیگیر این موضوع هستم. چاره‌ای ندارم جز اینکه تا نیم‌فصل محرومیت را تحمل کنم و کار زیادی نیز در این رابطه از دستم برنمی‌آید. از راهکارهای قانونی دنبال حل مشکلم هستم اما در این رابطه دوست دارم یک موضوع را توضیح بدهم که جذابیت فوتبال ایران همیشه روی حاشیه‌هایش بوده است.»

وی در مورد دو تیم استقلال و پرسپولیس در این فصل گفت: «سال گذشته بیشتر سکوهای ورزشگاه‌ها خالی بودند من فکر می‌کنم این موضوع به خصوصیت ستاره‌های یک تیم بازمی‌گردد که در این فصل چندان در تیم پرسپولیس دیده نمی‌شود. در حالی که فکر می‌کنم استقلال خوب بسته شده البته با این حرفم قصد توهین به کسی یا تیمی را ندارم چون در واقع من فقط حس خودم را به واسطه 14 سال حضور در پرسپولیس و استقلال گفتم و با قدرت می‌گویم غیبت ستاره‌ها باعث شده استقبال چندانی از بازی‌های پرسپولیس نشود.»

وی در مورد کدورت‌هایی که بین خود و مدیرعامل پرسپولیس به وجود آمده، گفت: «ایشان در هر کجا که می‌نشینند علیه من مصاحبه می‌کنند مثلا در آخرین صحبتی که با من داشت به این نکته علنا اشاره کرد که ما  و  کادر فنی جدید به این نتیجه رسیده‌ایم که شما به درد ما نمی‌خوری اما بخش جالب حرف‌هایش به این نکته بازمی‌گشت که به من گفت تو مصاحبه کن و بگو من خودم دوست نداشتم در پرسپولیس بمانم. این تمام کارهایی نبود که علیه من انجام دادند.جریمه کردند و شاید باور نکنید در این مدت که در پرسپولیس بودم چیزی حدود 130 تا 140 میلیون متضرر شدم.» وی در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی گفت: «علت انتخاب این تیم دور شدنم از حاشیه‌ها بود.»

نیکبخت در مورد وضعیت پرسپولیس و امکان قهرمانی این تیم در این فصل گفت: «آقایان حتما به همه چیز آگاهی داشتند و با علم و آگاهی از همه مسائل، پرسپولیس را برای این فصل بستند و من نظر خاصی در مورد پتانسیل پرسپولیس ندارم چون این موضوع به زمان نیاز دارد تا بتوان در مورد تیمی با قاطعیت حرف زد.»

کد خبر 88432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز