دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۱
۰ نفر

گروه ورزشی: دو بار حضور نیکبخت در تمرین پرسپولیس و پس از آن ملاقات با کاشانی می‌تواند آینده حرفه‌ای این بازیکن را مشخص کند.

تیم پرسپولیس در‌حال حاضر تنها یک جای خالی در فهرست خود دارد و طبق نظر مسئولان این باشگاه، علی کریمی تنها گزینه‌ای است که باشگاه پرسپولیس، کاشانی و کرانچار روی جذب وی نظر مساعد دارند.

از سوی دیگر، علیرضا نیکبخت‌واحدی بازیکنی بود که همیشه عنوان کرده پس از پایان محرومیت و با توجه به بازگشت کاشانی و رفتن انصاری‌فرد گزینه اولش بازگشت به پرسپولیس است.

اظهارنظر مسئولان باشگاه در این رابطه که پرسپولیس در نیم‌فصل تنها یک جای خالی دارد و آن را نیز برای جذب علی کریمی نگه داشته است پاسخ غیرمستقیم باشگاه پرسپولیس به نیکبخت‌ بود که در واقع ستاره سابق این تیم را تا حدود زیادی از بازگشت به پرسپولیس مایوس کرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند انعکاس نادرست رسانه‌ای از صحبت‌های اخیر کاشانی در یکی از تمرینات پرسپولیس در مورد نیکبخت باعث به وجود آمدن گمانه‌های جدید در خصوص احتمال بازگشت نیکبخت واحدی به پرسپولیس شده است.

در آن گفت‌وگوی رسانه‌ای، کاشانی معتقد بود که تمام تلاشش را برای بازگشت نیکبخت به فوتبال و پایان محرومیت وی انجام خواهد داد، اما گمانه بازگشت نیکبخت به پرسپولیس مطرح شود. طبق توافق کاشانی و هدایتی قرار شده دیگر در مورد علی کریمی و بازگشت وی صحبتی انجام نشود و بحث بازگشت یا جابه‌جایی او با یک بازیکن پرسپولیسی رسانه‌ای نشود. این موضوع در واقع توافقی بوده که بین مسئولان پرسپولیس و استیل‌آذین به صورت کاملا محرمانه صورت گرفته است.

حبیب کاشانی اما پیش از این قرار بود سعید حلافی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند تا یک جای خالی در فهرست تیم ایجاد شود اما ظاهرا وی پشیمان شده و می‌خواهد در این بماند.

در رابطه با ابراز تمایل نیکبخت به پرسپولیس پاسخ نداده است و در گفت‌وگو با ستاره فصل قبل اعلام کرده که تنها کادر فنی در مورد پرکردن تنها جای خالی پرسپولیس نظر نهایی را ارائه خواهد داد. نکته حائز اهمیت آنکه، کرانچار نیز تمایلی به بازگشت نیکبخت نشان نداده، چون معتقد است بازیکنانی در پرسپولیس وجود دارند که هم پست نیکبخت محسوب می‌شوند به همین دلیل وی نیازی به جذب بازیکن جدیدی با خصوصیات نیکبخت را در تیمش نمی‌بیند.

برخلاف برخی تصورات بازگشت علی کریمی نیز به پرسپولیس فعلا در راستای مبادله با بازیکن دیگری از این تیم نخواهد بود. بازگشت هدایتی و انتخاب وی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس موضوعی است که حضور علی کریمی را بیش از پیش در پرسپولیس امکان‌پذیر خواهد کرد.

کد خبر 93138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز