مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

حمید هیدارن: معمولا ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف خدماتی در ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و خدمات ویژه‌ای برای شهروندان در نظر می‌گیرند

تا ضمن انجام وظیفه بتوانند از بیشمار ثمرات ‌این ماه و خدمت به روزه‌داران حداقل فیضی را ببرند. در ‌این بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز به‌منظور خدمات‌رسانی درخور این ایام مبارک از پیش برنامه و تمهیداتی در نظر گرفته که در‌این گزارش خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید.

باز هم موضوع چرایی شهروند

شهروند با تامین و عرضه محصولات مختلف و متنوع موردنیاز شهروندان از موادغذایی گرفته تا پوشاک و مواد بهداشتی، لوازم خانگی و هم‌چنین تنوع زیاد آن‌ها برای برآورده‌کردن هر نوع سلیقه‌ای باعث شده تا هزینه‌های تردد درون‌شهری به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته، درزمان خرید شهروندان صرفه‌جویی شده و بالطبع حجم ترافیک و آلودگی‌های زیست‌محیطی نیز تا حدودی کاهش یابد.

تنوع ویژه محصولات افطاری وسحری

تنوع و فراوانی کالا در فروشگاه‌های شهروند نیازی به تبلیغ و تعریف ندارد. ‌این تنوع در آستانه ماه مبارک و ‌ایام فروش ویژه‌ این ماه و آغاز سال تحصیلی نمود بیشتری پیدا می‌کند و دست‌اندرکاران ‌این مجموعه تمهیداتی در نظر می‌گیرند تا تنوع و کیفیت اقلام را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش دهند.

 تجهیز سوپرمارکت‌ها به خرما، پنیر لیقوان، چای، گردو، قندوشکر، نان، زولبیاوبامیه، مواد پروتئینی و میوه که البته در ماه مبارک رمضان به علت افزایش تقاضا شامل تخفیف هم خواهند شد، در کنار افزایش اجناسی که موردنیاز شهروندان است و خود آنان در نظرسنجی‌های پیش از ماه مبارک اعلام کرده‌اند باعث می‌شود تا خیلی از شهروندانی که تاکنون از ‌این فروشگاه خرید نمی‌کرده‌اند هم به مخاطبان‌ این مجموعه بپیوندند.

فروش فوق‌العاده ویژه ماه مبارک

در آستانه ماه مبارک رمضان  و فرارسیدن سال جدید تحصیلی و مراجعه شهروندان برای تأمین مایحتاج مورد نیاز خود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند طبق روال هر ساله، انواع پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف‌وکفش، لوازم منزل، خواربار و مواد پروتئینی با قیمت‌های مناسب و کیفیت مطلوب را در قالب فروش فوق‌العاده عرضه می‌کنند که ‌این طرح از تاریخ 27مردادماه آغاز شده و تا 2مهر در کلیه شعب این فروشگاه با تخفیفات ویژه ارایه خواهد شد.

جوایز ویژه فروش فوق‌العاده

یکی دیگر از سیاست‌های خوب دست‌اندرکاران شهروند برای ترغیب شهروندان جهت خرید از ‌این فروشگاه که درنهایت اقتصاد خانوار و کاهش ترافیک و سفر درون‌شهری را در پی دارد، در نظر گرفتن جوایزی ویژه برای شهروندانی است که در ‌این ‌ایام از ‌این فروشگاه خرید می‌کنند. لیست جوایز شهروند به شرح زیر است:
صدها بسته سبد کالای مصرفی و خوراکی-لوازم خانگی برقی، ظروف تفلون و چینی‌آلات و...

 محصولات خانگی اقلام سبد تخفیفی

 با توجه به بررسی کالاهای پرفروش و موردنیاز خانواده‌ها در ‌این ‌ایام، هم‌چنین با در نظر گرفتن اقتصاد خانوار، در‌ این مرحله تعداد 863قلم کالا با متوسط تخفیف 18درصد و حداکثر تخفیف 60درصد انتخاب شده که تعداد آن‌ها به‌این شرح می‌باشد:پروتئینی 95قلم کالا با متوسط 7‌درصد تخفیف و حداکثر 15‌درصدخواروبار193قلم کالا با متوسط 7‌درصد تخفیف و حداکثر15‌درصدلوازم منزل229 قلم کالا با متوسط 14‌درصد تخفیف و حداکثر 30‌درصد پوشاک 346 قلم کالا با متوسط 30‌درصد تخفیف و حداکثر 60‌درصد

شهروند آماده خدمات‌رسانی تا سحر

 مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند اعلام کرد، در صورتی‌که شهروندان اعلام نیاز کنند، سوپرمارکت‌ شهروند بیهقی در ماه مبارک رمضان تا زمان سحر باز خواهد بود. دکترعلی احمدیان  به همشهری زندگی گفت: ‌این طرح هم‌اکنون در قالب نظرسنجی از شهروندان سوال می‌شود و در صورت موافقت اکثریت آن‌ها در فروشگاه بیهقی که در مرکزیت شهر قرار دارد، اجرایی خواهد شد.

 هم‌اکنون بخش سوپرمارکت فروشگاه‌های شهروند تا ساعت‌یک بامداد باز است، اما به مسئولان دیگر فروشگاه‌های شهروند توصیه شده در ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش حضور شهروندان بعد از زمان افطار، تا آخرین زمان حضور مشتری در قسمت سوپرمارکت، سرویس‌دهی انجام دهند. طبق تصمیم مسئولان شهروند به غیر از 4فروشگاه مستقر در میادین شهرداری مابقی فروشگاه‌ها مکلف شده‌اند تا زمانی که مشتریان حضور دارند به فعالیت ادامه دهند.

افطاری برای روزه‌داران

مطمئنا بارها در هنگام مراجعه به شهروند و در  بدو ورود به فروشگاه، نمایندگان شرکت‌های مختلف موادغذایی و حتی بهداشتی را دیده‌اید که با ارایه محصول رایگان به تبلیغ کالای خود می‌پردازند. معمولا در آستانه ماه مبارک رمضان ‌این نوع همکاری شهروند با صاحبان صنایع و کالا به‌خصوص در بحث موادغذایی جلوه خاصی پیدا می‌کند

 تا هنگام اذان مغرب و عشا روزه‌دارانی که در فروشگاه به‌سر می‌برند بتوانند روزه خود را افطار کنند. ‌این سرویس‌دهی بیشتر شامل کارخانجات تولید چای، سوپ و موادخوراکی می‌شود. بدین‌ترتیب در ورودی تمامی ‌فروشگاه‌ها به‌جز ‌این ارایه محصولات رایگان، قسمتی برای اطعام روزه‌داران و شهروندانی که در زمان افطار در فروشگاه حضور دارند، در نظر گرفته می‌شود.

افزایش شعبه‌های نان گرم صنعتی

 دست‌اندرکاران فروشگاه شهروند چند هفته پیش اعلام داشتند تا آغاز ماه مبارک رمضان 2شعبه دیگر فروشگاه شهروند نان گرم ارایه خواهند داد. فروشگاه بهرود در سعادت‌آباد و فروشگاه جلال آل‌احمد، شعبه‌های در نظر گرفته شده برای عرضه نان نو شهروند هستند که در ماه مبارک به شهروندانی که قصد دارند برای افطار و سحر نان تهیه کنند، سرویس‌دهی خواهند کرد.

 پیش از‌ این عرضه نان گرم در فروشگاه‌های بیهقی، بوستان و فرمانیه انجام می شد و با راه‌اندازی‌ این 2فروشگاه جدید، تعداد فروشگاه‌های عرضه‌کننده نان گرم به 5مورد افزایش خواهد یافت. در دیگر شعب فروشگاه شهروند نیز نان صنعتی در بخش شیرینی‌جات عرضه می‌شود، اما به صورت نان گرم نیست.

کد خبر 88371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز