گروه شهری: معاون خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص زمان واگذاری فروشگاه‌های شهروند گفت: سعی مان را به کار خواهیم برد که تا پایان سال فروشگاه شهروند را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

شهروند

البته این زمان، به کسانی که ابراز تمایل کرده و همچنین به شرایط آنها و در عین حال به منافع شهر و شهرداری بستگی دارد و نمی‌توان زمان دقیقی برای آن اعلام کرد. وی با بیان اینکه حفظ برند و موقعیت کنونی فروشگاه شهروند در میان مردم، در امر واگذاری برای ما بسیار مهم است، تاکید کرد: اگر مصالح شهرداری ایجاب کند، زمان واگذاری تا رسیدن به شرایط بهتر ادامه خواهد یافت.

حسین کلخورانی افزود: در حال حاضر پیشنهادهای بسیاری دریافت کرده‌ایم و در حال بررسی آنها هستیم. تمایل ما به واگذاری شهروند به سرمایه‌گذار داخلی است و البته سرمایه‌گذار پیشنهاد‌دهنده خارجی نیز در میان پیشنهاد دهندگان وجود دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین درباره راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی کشور گفت: تلاش خواهیم کرد مراحل اجرایی احداث بزرگ‌ترین شهربازی کشور واقع در منطقه 22 را تا 2 ماه آینده آغاز کنیم.

کلخورانی با حضور در جلسه ارتباط نزدیک شهروندان با مدیران شهرداری در سامانه 1888، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت خدمات شهری عضوی از کارگروه ساخت این شهربازی است و بخش‌های مختلفی چون معاونت امور مناطق، منطقه 22، سازمان زیبا‌سازی‌، معاونت شهرسازی و غیره در آن حضور دارند اما به‌دلیل مشارکتی بودن طرح با بخش خصوصی، اصل کار به‌عهده سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی است. وی افزود: این شهربازی که طراحی آن به اتمام رسیده دارای ویژگی‌های خاص و زیبا و سرگرم‌کننده است و نمونه آن در کشور و منطقه وجود ندارد.

کلخورانی ادامه داد: تکمیل طرح و کار تطبیق آن حدود 8 تا 9 ماه زمان برد چراکه نمونه این کار در بسیاری از کشورهای دنیا اجرا شده اما بخش‌هایی از آن قابلیت اجرا در تهران را نداشت و به همین دلیل اصلاح و بومی‌سازی‌ شد. وی همچنین درخصوص ساماندهی مکان عرضه پرندگان در منطقه 18 با بیان اینکه عملیات عمرانی این مکان اواخر سال گذشته به اتمام رسید و نیازمند تاسیسات بود، خاطرنشان ساخت: باغ پرندگان در شهریور ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

براساس این گزارش در جلسه 1888 که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و برخی مدیران این معاونت برگزار شد، مدیران شهرداری به سؤالات و درخواست‌های 70 شهروند به‌صورت تلفنی و 20 شهروند به‌صورت حضوری پاسخ گفتند.
صنایع و مشاغل مزاحم، زیباسازی شهر، طرح‌های پیشنهادی در حوزه خدمات شهری و مطالبات پیمانکاران میادین میوه و تره بار بیشترین موضوعات عنوان شده در جلسه دیروز بود.

کد خبر 114626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز