مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

احسان پیربرناش: در راستای این‌که نشست زمین در فاصله 22 متری تونل توحید خیلی بد است و مستحق مصاحبه‌ها و تخریب‌های فراوان است، اکنون حادثه‌هایی که مستحق تشویق است را با هم مرور می‌کنیم.

 به هر حال حتماً شما هم قبول دارید که وقتی به تعبیر برخی ، این ریزش،«افتضاح» نام دارد، باید در مقابل آن به چند« افتخار» هم اشاره کرد.تا عمق فاجعه بیش از پیش برای مردم مشخص شود!

1 -هواپیمای توپولف که توسط کشور دوست و برادر یعنی روسیه وارد می‌شود، سالی 2دفعه روی زمین‌های ایران اسکیت‌بازی می‌کند و در هر نوبت با موفقیت رسالت کنترل جمعیت خود را در کشورمان به انجام می‌رساند. لازم به ذکر است علت سقوط این هواپیماها همیشه سرعت بالای خلبان و ترس وی از ارتفاع عنوان می‌شود، وگرنه همه ایراد دارند، جز این هواپیماهای روسی!

2 -قطار اصفهان-شیراز از دیگر عجایب 8گانه کشورمان محسوب می‌شود، چون نه عزیزان اصفهانی موفق به دیدن ایستگاه‌های این مسیر شده‌اند، نه دوستان شیرازی. طبق شنیده‌ها ایستگاه این خط در شهر شیراز فاصله زیادی با شهر اصفهان ندارد و پیاده هم می‌شود این مسیر را طی کرد. در غیر این صورت باید پس از پیاده‌شدن در ایستگاه خیالی شیراز، ادامه مسیر را با هواپیما سفر کنید. توصیه می‌کنیم برای این‌که زجرکش نشوید، ادامه مسیر را با توپولف طی کنید که زیاد درد نکشید!

3 -...و اما بزرگراه تهران-شمال؛ همه ما در نسل‌ها و دهه‌ها و سده‌های مختلف نام این بزرگراه را شنیده‌ایم، اما همان‌طور که عرض شد، فقط شنیده‌ایم. بزرگراه تهران-شمال مثل افسانه رستم و افراسیاب است. البته در مورد رستم و افراسیاب تا حدودی سند موجود هست، اما درخصوص تهران-شمال فقط چند روبان موجود است. یکی از جدی‌ترین اقداماتی که برای راه‌اندازی این بزرگراه صورت گرفته است، خیره‌شدن به چشم‌های این بزرگراه است تا بلکه از رو برود و خودش را تکمیل کند!

کد خبر 88235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز