همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی، ساعت کار بانک‌ها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، متن نامه بدین شرح است:

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به استحضار می‌رساند؛ هیات دولت محترم جهت بهره‌مندی مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویت‌های ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی، نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات و بانکها اقدام کرده است. از اینرو خواهشمند است دستور فرمائید در طول ماه مبارک رمضان ساعات کاری آن بانک به شرح زیر تغییر یابد:

1. ادارات و واحدهای ستادی آن بانک در کلیه استان‌ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعدازظهر نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه دهند.
2. ادارات و واحدهای ستادی آن بانک در استان تهران فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و 14 خاتمه دهند.

3. کلیه شعب و واحدهای اجرایی آن بانک در تهران و سایر استان‌ها نیم‌ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار نمایند.

4. ساعات کار کلیه شعب و واحدهای تابعه آن بانک در روزهای نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

5. لازم است هرگونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد.
6. برنامه‌ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه‌ای تنظیم گردد که راس ساعت مقرر درمحل کار حضور داشته باشند و در پایان راس ساعت معین محل کار خود را ترک نمایند.

کد خبر 88048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز