مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تشکیل وزارت زنان تاکید کرد:

شدیدا با تشکیل این وزارتخانه مخالفم؛ چرا که نیمی از جامعه را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که مشکلات عدیده‌ای در تمام زمینه‌ها دارند، لذا نمی‌توانیم همه امور زنان را به یک وزارتخانه اختصاص دهیم.

فاطمه آجرلو در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در خصوص تشکیل چنین وزارتخانه‌ای باید کار تحقیقاتی و کارشناسی شود یا معین شود این عملکرد می‌تواند مثبت باشد یا خیر، اگرچه به نظر می‌رسد تشکیل چنین وزارتخانه‌ای شدنی نیست.

نماینده مردم کرج در خانه ملت با اشاره به برخی مباحث اخیر درباره دوچرخه سواری زنان نیز گفت: به نظر می‌رسد به موضوعاتی از این دست باید نگاه کلان داشت. فراتر از این‌که بگوییم دوچرخه سواری برای زنان اشکال دارد یا خیر، اصول ماست، اصل ما رعایت حجات اسلامی است، زمانی که حجاب و پوشش رعایت شود، میان دوچرخه سواری، موتورسواری و رانندگی هیچ فرقی وجود ندارد.

آجرلو در ادامه افزود: مدارس دخترانه کشور باید واقعا به سمت و سیاقی برود که فضایی در آن ایجاد شود که دختران‌مان راحت درس بخوانند و تردد کنند، به تعبیر بهتر مدارس دخترانه کشور باید با مدارس دخترانه جهان متفاوت باشد، حتی پارک‌های ویژه ورزش‌های صبحگاهی زنان نیز در کشور باید متفاوت از پارک‌های رایج در دنیا باشد، البته این تمهیدات در منشور دیده شده اما باید در اجرا هم با قوت پیاده شود.

کد خبر 87810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز