دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: به‌مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت قائم(عج) ویژه برنامه‌های نیمه شعبان در 50 مسجد با نام امام زمان(عج) برگزار می‌شود

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: در 50 مسجد شهر تهران که اسامی آنها نام مبارک حضرت مهدی، قائم، امام زمان و ولی عصر(عج) است، ویژه برنامه‌های نیمه شعبان ازجمله مدیحه سرایی، اجرای مسابقات و... برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی افزود: با هماهنگی سازمان زیبا‌سازی‌ تلویزیون‌های شهری نیز ویژه‌برنامه‌هایی رابه مناسبت ولادت امام زمان(عج) و تبریک این ایام پخش می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر پارک‌های شهر تهران که در این ایام آذین‌بندی شده و در آنها از مردم پذیرایی می‌شود، با سازمان تاکسیرانی و شرکت واحد اتوبوسرانی نیز هماهنگ شده است تا پرچم 3رنگ جمهوری اسلامی ایران بر آنها نصب شود.

مشاور شهردار در امور مذهبی همچنین خاطرنشان کرد: 4 مسجد در دست احداث توسط شهرداری تهران نیز در این هفته و در آستانه فرارسیدن هفته جهانی مساجد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی با ائمه جماعات، ویژه برنامه‌هایی در مراکز اداری شهرداری تهران، نمازخانه‌ها و نواحی 123گانه تهران برگزار می‌شود، گفت: در این ایام کتابچه‌ای با عنوان «او خواهد آمد»، منتشر و توزیع خواهد شد.

تولید نخستین پازل سه‌بعدی مذهبی با موضوع امام عصر(عج)

بنا براین گزارش همزمان با فرارسیدن نیمه‌شعبان نخستین پازل سه‌بعدی امام عصر(عج) در فرهنگسرای ولا تولید شد. نخستین پازل سه بعدی با موضوع امام عصر(عج) ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان بهار می‌آید تولید شد.

این پازل در بسته‌ای به ابعاد 15 در 15 طراحی شده که داخل هر بسته تعداد 9 عدد مکعب 4 در 4 تعبیه شده است.بر این اساس، روی هر سمت این 9 مکعب، 6 تصویر و جمله مربوط به امام عصر(عج) و کودکان طراحی و چاپ شده است که از جمله این جملات، آخرین امام شعبان ، برایش دعا کنیم، او برای ما دعا می‌کند و او مهدی موعود است.

کد خبر 86991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز