سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۲۶
۰ نفر

گروه ورزشی: رابطه امیررضا واعظ آشتیانی و امیر قلعه‌نویی هر روز شکل تیره‌تری به خود می‌گیرد.

 کدورت‌های مدیرعامل استقلال و سرمربی فعلی سپاهان موجب شده تا علی فتح‌الله‌زاده در نقش یک میانجی درصدد حل اختلاف واعظ آشتیانی و امیر قلعه‌نویی ظاهر شود. فتح‌الله‌زاده در رابطه با حل اختلافات مدیرعامل استقلال و امیر قلعه‌نویی می‌گوید: «برخی دوستان گفته‌اند رابطه آشتیانی و قلعه‌نویی خراب شده است، در چنین شرایطی نیز نباید به این کدورت‌ها دامن زد. من معتقدم در هر خانواده‌ای ممکن است اختلافاتی به وجود بیاید اما نکته مهم این است که ما در چنین شرایطی باید دوستی‌ها را محکم کنیم.

به همین دلیل نیز تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنم اختلاف میان آشتیانی و قلعه‌نویی که به عقیده من سوءتفاهمی بیش نیست را برطرف کنم.» وی در رابطه با این موضوع که ممکن است مدیرعامل استقلال تمایلی به میانجیگری شما برای حل این مشکل نداشته باشد، تاکید می‌کند: «من می‌خواهم وظیفه‌ام را انجام بدهم و نمی‌خواهم در مورد اختلاف این دو نفر داوری کنم اما به عنوان یک علاقه‌مند به استقلال معتقدم سرمایه‌های این باشگاه باید با یکدیگر تعامل دوستانه‌ای داشته باشند.»

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد امیر قلعه‌نویی می‌گوید: «اولین کسی بودم که از او دعوت کردم به استقلال بیاید. در کوران رقابت‌های جام حذفی نیز به او اعتماد کردم و او هم پاسخ خوبی به اعتماد باشگاه استقلال داد و این تیم را به عنوان قهرمانی جام حذفی رساند. من هیچ وقت با قلعه‌نویی اختلاف نداشتم. زمانی بود که او در تیم ملی فعالیت می‌کرد، من در آن مقطع از ناصر حجازی در استقلال استفاده کردم اما میان ما هیچ وقت اختلافی نبوده است.»

امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی سپاهان که دغدغه قهرمانی با تیم اصفهانی را در سر دارد در رابطه با آشتی با واعظ آشتیانی پیش از دیدار با استقلال اینگونه واکنش نشان می‌دهد: «من با هیچکس قهر نیستم که بخواهم آشتی کنم. من و مجموعه استقلال فصل گذشته با هم کار کردیم و به دلیل اختلاف سلیقه نتوانستیم همکاری‌مان را ادامه دهیم و بعد از جدایی هم بیانیه دادم و گفتم که نمی‌خواهم در مورد استقلال حرف بزنم.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این موضوع که اگر در بازی با استقلال با آشتیانی روبه‌رو شوید چه واکنشی نشان خواهید داد، می‌گوید: «گفتم که من با کسی قهر نیستم که بخواهم عکس‌العمل متفاوتی از خودم نشان بدهم. من فصل گذشته به استقلال تعهد داشتم و کارم را انجام دادم. خوشبختانه می‌دانم چطور رفتار کنم و ظاهر و باطنم یکی است و به هیچ عنوان بلد نیستم هنرپیشه باشم. در همه کارها اعتدال دارم و وظایفم را به خوبی انجام می‌دهم. در ضمن یک نکته دیگر را باید بگویم که در حال حاضر اتحاد خوبی بین طرفداران سپاهان و استقلال در اصفهان به وجود آمده و این برای من بسیار باارزش است.»

قلعه‌نویی در پایان در رابطه با نوشته‌های اخیر رسانه‌ها مبنی بر آنکه مرفاوی قرار است به تمرینات سپاهان جاسوس بفرستد، می‌گوید: «در حال حاضر همه تیم‌ها از سیستم یکدیگر شناخت دارند. من روی این مسائل حساسیت ندارم و حتی از جاسوس استقلال که من اسمش را آنالیزور می‌گذارم دعوت می‌کنم به اصفهان بیاید و ما از ایشان پذیرایی هم خواهیم کرد.»

کد خبر 86421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز