سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۸ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

گـروه ورزشی: باشگاه استقلال تهران تا اطلاع ثانوی از انجام هرگونه فعالیتی محروم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد تا مبلغ
 600 میلیون ریال را در وجه محمد نوازی پرداخت نکند از هرگونه عقد قرارداد و فعالیتی محروم خواهد بود. به جز استقلال، باشگاه شیرین‌فراز کرمانشاه نیز باید مبلغ 540 میلیون ریال را در وجه محمود فکری پرداخت کند. بر همین اساس این باشگاه نیز از هرگونه عقد قرارداد و فعالیت محروم شد. این در حالی است که مدیر عامل باشگاه استقلال در تهران حضور ندارد و در ترکیه به سر می‌برد. عزیز محمدی دراین‌باره گفت: «کمیته انضباطی در خصوص باشگاه‌های بدهکار تصمیم‌گیری می‌کند و این ربطی به سازمان لیگ ندارد.»

رئیس سازمان لیگ  ادامه داد: «با این حال اگر باشگاه استقلال تا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بدهی خود را پرداخت کند، رفع تعلیق می‌شود و می‌تواند در مسابقات حضور یابد.» وی در پایان درباره عدم حضور تماشاگران استقلال در دیدار اول این تیم در تهران گفت: «طبق مقررات اولین دیدار استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مذاکره‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال با ما انجام داد نیز در تغییر این تصمیم تاثیری نداشته‌است.»

آبی‌پوشان در حالی تعلیق شده‌اند که در ترکیه اردوی تدارکاتی‌شان را برگزار می‌کنند اما خبرهای دیگری هم از استقلال به گوش می‌رسد. این باشگاه با مهرشاد مومنی، هافبک اسبق تیم پاس به توافق رسیده است. مومنی 22 ساله در خط هافبک بازی می‌کند و قرارداد 2 ساله خود را با استقلال به امضا رساند. این بازیکن که سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان ایران را در کارنامه دارد در فصل 87-86 و نیم‌فصل نخست فصل گذشته در تیم پاس همدان عضویت داشت و از تجربه بازی در لیگ برتر نیز برخوردار است.

واعظ به اردو رسید

 مدیرعامل استقلال برای بررسی روند اردوی تیم استقلال عازم ترکیه شد. امیررضا واعظ آشتیانی صبح دیروز عازم استانبول ترکیه شد. وی در سفر سه‌روزه خود به ترکیه از کمپ تمرینی استقلال واقع در کارتپه بازدید کرد تا از نزدیک با روند تمرینات آبی‌پوشان و اردوی آماده‌سازی استقلال آشنا شود. خبر دیگر آنکه با حل مشکل مالیاتی بیژن کوشکی، وی نیز شب گذشته عازم ترکیه شد.

این مدافع که بدهی مالیاتی مربوط به سال‌های حضورش در باشگاه پاس مانع خروجش از کشور و همراهی تیم استقلال در سفر به ترکیه شده بود، دیشب راهی استانبول شد.  اریش روته‌مولر قبل از شروع  تمرینات استقلال در جمع بازیکنان این تیم از آنان به خاطر جدیت و همکاری همه‌جانبه‌شان باکادرفنی تشکر کرد. صبح دیروز نیز پیش از تمرین راینر کرافت، بدنساز آلمانی خطاب به بازیکنان گفت: «می‌دانم که فصل بدنسازی دوره‌ای بسیار سنگین و طاقت‌فرسا است.

خود من هم زمانی که بازیکن بودم از دوره بدنسازی تنفر داشتم اما در این دو، سه روز اخیر به خوبی شاهد مسئولیت‌پذیری و همکاری همه‌جانبه شما با کادر فنی بودم. می‌خواهم صمیمانه از همه شما تشکر کنم که در این چند روز عالی بودید.»

کد خبر 85480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز