شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

گروه ورزشی: در حالی که بخش عظیمی از رسانه‌های ورزشی این روزها از اختلاف شدید میان مرفاوی و روته‌مولر خبر می‌دهند سرمربی استقلال طی گفت‌وگویی این مسئله را تکذیب کرده است.

 این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این باره برخی رسانه‌ها را متهم به دروغگویی و انتشار اکاذیب کرده و تاکید می‌کند که بعضی‌ها به روزنامه‌ها خط می‌دهند تا علیه استقلال دست به حاشیه‌سازی بزنند. سرمربی تیم استقلال با رد شایعات اختلاف با روته‌مولر گفت: «با تمام اعضای نیمکت استقلال از جمله روته مولر هم عقیده و همدل هستم و هیچ اختلافی میان ما وجود ندارد.»

صمد مرفاوی اظهار داشت: «روته‌مولر قرار است یک مربی بدنساز خوب را به باشگاه استقلال معرفی کند، نه اینکه خودش بخواهد بدنسازی تیم را بر عهده بگیرد و تصور می‌کنم شایعات اخیر، در خصوص چنین موضوعی شکل گرفته باشد.» وی ادامه داد: «از همان ابتدا با روته‌مولر توافق کرده بودیم که وی یک مربی بدنساز خوب را به ایران بیاورد و در صورتی که وی نتوانست چنین کاری انجام دهد، ‌با یک مربی بدنساز داخلی کارمان را شروع کنیم که متاسفانه برخی از رسانه‌ها از این موضوع سوء‌استفاده کرده و بحث اختلاف من و مولر را پیش کشیدند.» سرمربی استقلال یادآور شد: «من روته‌مولر را تنها همان یک روز در کمیته فنی ملاقات کردم و از آن به بعد دیگر او را ندیده‌ام.»

رحیم‌پور، دستیار مرفاوی

سرمربی استقلال با اشاره به انتخاب سیامک رحیم‌پور به عنوان دستیارش در استقلال گفت: «رحیم‌پور هم از لحاظ اخلاق و هم از نظر تجربه مورد تایید من بود. ضمن اینکه از وی شناخت خوبی داشته و سال‌های گذشته با وی هم بازی بوده‌ام و تصور می‌کنم در این مقطع می‌تواند به ما در استقلال کمک کند.»مرفاوی در خصوص تعداد دستیارانش در این فصل نیز گفت: «بعد از اضافه شدن مولر، غلامپور و رحیم پور به کادر فنی، تنها یک مربی بدنساز دیگر می‌خواهیم تا کادر خود را برای لیگ نهم کامل کنیم.»  وی افزود: «همانطور که گفتم این مربی قرار است از طریق روته مولر به ما اضافه شود و در صورت عدم تحقق این امر از یک مربی داخلی در این خصوص استفاده خواهیم کرد.»  سرمربی استقلال در رابطه با مطرح شدن گزینه‌هایی برای تصدی این سمت تصریح کرد: «خارجی یا داخلی بودن این گزینه هنوز مشخص نیست. به همین دلیل اسامی داخلی که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده است در حد گمانه‌زنی است.»

 فهرست مازاد استقلال

مرفاوی در ادامه صحبت‌هایش درباره بازیکنانی که این فصل از استقلال جدا می‌شوند، خاطرنشان ساخت: «تمام بازیکنان حاضر در استقلال برای این تیم زحمت کشیده‌اند و برای خود دارای شخصیت و احترام هستند. به همین دلیل نمی‌توان اسم مازاد روی آنها گذاشت.»  وی افزود: «با این حال طبیعی است که تعدادی از بازیکنان با تفکرات و برنامه‌های مربیان هماهنگ نباشند و باید از تیم جدا شوند. این تعداد بازیکن هم اکنون مشخص شده‌اند و تا دو روز دیگر این اسامی به باشگاه اعلام می‌شود.»

حضور جباری در هاله‌ای از ابهام

سرمربی تیم استقلال در خصوص وضعیت مجتبی جباری نیز به ایرنا گفت: «این بازیکن هنوز برای تمدید قراردادش با استقلال، مراجعه نکرده است و نمی‌دانم چه زمانی قصد دارد چنین کاری را  انجام دهد.» مرفاوی در پاسخ به این سئوال که آیا از تمدید قرارداد جباری استقبال می‌کنید یا خیر، تاکید کرد: «این بازیکن خلاق سالیان سال برای استقلال زحمت کشیده است و دوست دارم این فصل نیز برای استقلال بازی کند.» وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا وجود سقف قرارداد مانعی برای جذب بازیکنان موردنظر شما نیستند، تصریح کرد: «این موضوع به من ارتباطی ندارد و از مبلغ قرارداد هیچکس خبر ندارم و بهتر است چنین سئوالی از مسئولان باشگاه پرسیده شود.»

برهانی و اکبرپور قرارداد دارند

سرمربی تیم استقلال در خصوص وضعیت برهانی و اکبرپور گفت: «این دو بازیکن با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده نیز در استقلال خواهند ماند. ضمن اینکه در صحبتی که با برهانی داشتم وی از ماندنش در استقلال خبر داد. حیدری، کاظمی و بیک‌زاده نیز با استقلال قرارداد داشته و فعلا صحبتی از جدایی این بازیکنان از استقلال به میان نیامده است و آنها نیز در فصل نهم لیگ برتر ما را همراهی می‌کنند.

ضمن اینکه جان واریو و رینالدو نیز، هر دو یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته و در استقلال ماندنی هستند.» سرمربی استقلال جذب بازیکن خارجی را نیز دور از ذهن ندانست و افزود: «بعد از اعلام نام بازیکنانی که از استقلال جدا می‌شوند در خصوص جذب بازیکنان دیگر تصمیم می‌گیرم که شاید طبق نیازمان این بازیکنان خارجی باشند.» تمرینات خود را از روز دوشنبه آینده شروع می‌کنیم و امیدواریم به اهداف خود برسیم.»

آبی‌پوشان، 18 تیرماه در آلمان

اعضای تیم استقلال 18 تیرماه راهی کشور آلمان خواهند شد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این کشور اروپایی برپا کنند. طبق اعلام کادرفنی باشگاه استقلال، بازیکنانی که با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده نام‌شان در فهرست  صمد مرفاوی وجود دارد، موظف هستند خود را به کادرفنی این تیم معرفی کنند. استقلالی‌ها نزدیک به یک ماه دیگر راهی کشور آلمان خواهند شد تا اردوی خود را در این کشور برپا کنند.

کد خبر 83426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز