معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پل گیشا که در سال ۱۳۹۸ برچیده شد و طرح های جایگزینی آن گفت: ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث می‌شود که حقوق مکتسبین مغازه‌های بالا دست آنجا ضایع شود.

بزرگراه چمران

به گزارش همشهری آنلاین؛ هادی حق بین درباره حواشی پیرامون پل گیشا که به دلیل ناایمن بودن برچیده شده بود گفت: این رمپ خروجی از زیرگذر نصر (گیشا) که در بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته قرار نیست باز شود و کار عمرانی در آن انجام شود.

او همچنین در این باره افزود: واقعیت این است که ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث می‌شود که حقوق مکتسبین مغازه‌های بالا دست آنجا ضایع شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در این شرایط طرح جایگزین پیشنهاد شد و زیرگذر جنوب به جنوب چمران بالاتر از تقاطع خیابان نصر (گیشا) روبروی بوستان گفت وگو در حال اجراست و امسال به بهره برداری می‌رسد.

حق بین یادآور شد: پس از افتتاح این طرح رانندگانی که می‌خواهند وارد کوی نصر(گیشا) از بزرگراه جلال آل احمد شوند، وارد بزرگراه چمران شده و با استفاده زیرگذر جنوب به جنوب بر می‌گردند و در نهایت وارد کوی نصر (گیشا) می‌شوند.

پل موقتی که دائمی شد

سال ۹۸ پل نصر (گیشا) به دلیل ناایمن بودن برچیده و زیر گذری جای آن در مسیر جلال آل احمد احداث شد اما ایجاد رمپ ورودی خیابان کوی نصر از طریق این زیرگذر مسکوت ماند. پل نصر (گیشا) در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی، به مناسبت بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ میلادی احداث شده بود و قرار بود کاربری موقت داشته باشد اما حدود نیم قرن پابرجا ماند.

پل نصر (گیشا) در امتداد بزرگراه جلال آل احمد و عمود به ضلع جنوبی خیابان کوی نصر (گیشا) در محدوده جنوب شرق منطقه ۲ تهران قرار داشت و یک خروجی از جلال آل احمد به خیابان نصر (گیشا) داشت اما پس از برچیده شدن و احداث زیرگذر هیچگاه این رمپ ورودی خیابان باز نشد و جلوی آن نیوجرسی قرار داده شد.

این موضوع منجر به این شد که خودروها برای ورود به خیابان نصر (گیشا) متحمل ترافیک و پیمایش مسیر بیشتری شوند.

کد خبر 854635
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    خیلی سخته واقعا فکر اساسی بشود کاش از اول فکر می کردید ما همون پل فلزی رو دوست داشتیم واقعا اصولی بود الان ورود به گیشا وجود ندارد