پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

علی کهن‌نسب: خبرهای تازه از ورزش ایران و جهان

سنگ‌نوردان نوجوان و جوان  راهی قزاقستان می‌شوند

تیم ملی سنگ‌نوردی ایران برای شرکت در مسابقه های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ، مرداد ماه تهران را به مقصد قزاقستان ترک می‌کند.

ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا براساس نتیجه مسابقه‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش دختران و پسران مشخص شد. خسرو هاشم‌زاده، محسن عسگری خیابانی و ایمان احسانی‌فر هر سه از خراسان رضوی، علی رضا امیریان از خوزستان، محمد حسام باقری از زنجان و رضا‌محمد علی‌پور و امید شیخ بهائی هر دو از کرمان ترکیب تیم مردان را تشکیل می‌دهند.

سایه تجلی زاده و فاطمه جعفری هر دو از کرمان نیز به عنوان تیم بانوان ایران در این مسابقه ها شرکت خواهند کرد. رقابت‌ها از دوم تا پنجم مرداد سال جاری به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه های انتخابی بازی‌های رایانه‌ای در 6 رشته

مسابقه های انتخابی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در مسابقه های داخل سالن ویتنام، در شش رشته برگزار خواهد شد.

انجمن بازی‌های رایانه‌ای فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور انتخاب بهترین افراد برای حضور در مسابقه های داخل سالن ویتنام، رقابت‌های انتخابی این رشته را برگزار کرده است. براساس گزارش فدراسیون ورزش‌های همگانی، این مسابقه‌ها  فقط در بخش آقایان، در شش رشته و در دو قسمت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود. در قسمت انفرادی، مسابقه‌ها در چهار رشته فیفا، بسکتبال، ماشین و استارکرافت برگزار شد که شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف در آن حضور داشتند. نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آمادگی تیم ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در مسابقه‌های  داخل سالن ویتنام که آبان ماه امسال برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد. 

بودجه نجومی برای بسکتبال رئال مادرید 

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در کنار خریدهای نجومی در فوتبال، به فکر ترمیم ساختار بسکتبال باشگاه نیز هست.

باشگاه رئال مادرید که با خرید‌های اخیر « فلورنتینو پرس» در بخش فوتبال بسیار خوب تقویت شده و جانی دوباره پیدا کرده است در بخش بسکتبال نیز به خوبی رونق پیدا کرده و گویا قرار است بودجه‌ای نجومی به آن اختصاص یابد. پرس مبلغ 40 میلیون یورو برای بسکتبال رئال کنار گذاشته است که با این مبلغ می‌شود چند بازیکن جدید خرید و حتی سالن بزرگ اما قدیمی مادرید را ترمیم کرد. بسکتبال بارسلونا و رئال مادرید به لیگ حرفه‌ای بسکتبال اسپانیا نیز مثل فوتبال شکلی دو قطبی داده‌اند.

کد خبر 85433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز