رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در روز چهارشنبه خبر داد.

پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور آیت االه رئیسی گفت: محدودیت های تردد از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح فردا شروع می شود و در 4 بخش خواهد بود.

او افزود محدودیت ترافیکی از شرق شامل خیابان ولیعصر (عج) ، میدان فردوسی و بزرگراه امام علی (ع) و در نهایت خیابان دماوند است. از غرب هم محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی - زارع خواهد بود چون به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه تردد در خیابان کارگر را بدهیم و حلقه دوم این محدوده نواب آزادی و حلقه سوم سه راه فرودگاه است.

به گفته موسوی، محدوده منع تردد از شمال هم شامل خیابان کارگر بلوار کشاورز و کریمخان ، فاطمی و میدان گلها و بزرگراه شهدای گمنام می شود. منع تردد از جنوب هم
خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری ، لبافی نژاد و خیابان جمهوری را در بر می گیرد .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت : اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح در محدوده حلقه های اول اجرا خواهد شد . همچنین توقف خودروها از امشب (سه شنبه ماول خرداد ماه از ساعت ۲۴ در داخل حلقه های اول ( از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ) ممنوع خواهد بود.

سرهنگ موسوی پور درباره مسیرهای جایگزین هم گفت: از شرق خیابان مفتح ، امام علی (ع) به جنوب ،زیر گذر تونل توحید ، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است. از غرب هم از شمال میدان آزادی ، از پل جناح ، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت.

وی افزود : برای آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال ( در خیابان انقلاب) تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

به گفته او سازمان اتوبوسرانی ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک ویژه ای دیده است . اتوبوس‌ها برای جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی ، جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مراجعه کنندگان را انتقال خواهند داد . همچنین در طول مسیر نیز در خیابانهای عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین ، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو که در این روز فعال است، جهت تردد به مراسم استفاده کنند .

کد خبر 853894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    عرض خداقوت ویژه به عوامل محترم پلیس راهنمایی و رانندگی خصوصا یگان عملیات راهور فراجا.