مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران از لغو طرح محدوده ترافیک و نیز طرح زوج و فرد در روز چهارشنبه درپایتخت خبر داده بود

اما ماموران پلیس راهور اقدام به جریمه کردن خودروها در مبادی ورودی طرح کردند.

این رفتار متناقض رئیس و ماموران راهنمایی و رانندگی تهران موجب شد بسیاری از شهروندان که بر اساس اظهارات سرهنگ هاشمی وارد محدوده طرح شده بودند، با جریمه ماموران راهنمایی و رانندگی مواجه شوند.

سید هادی هاشمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اعلام کرده بود محدودیت‌های ترافیکی ورود به محدوده طرح ترافیک و نیز منطقه زوج و فرد به‌علت تعطیلی پایتخت به‌دلیل وجود گرد و غبار و افزایش میزان آلودگی هوا در سطح شهر تهران در روز چهارشنبه اعمال نمی‌شود.

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه) بسیاری از شهروندان با اعلام رسمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وارد محدوده طرح شده و با جریمه نیروهای راهنمایی و رانندگی روبه‌رو شدند.

بسیاری از شهروندان در تماس مکرر با دفتر روزنامه، خواهان ارائه توضیح مسئولان راهنمایی و رانندگی در باره تناقض عملکردشان شدند.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز از هرگونه توضیحی در این باره خودداری کرده است.

در ابتدای سال‌جاری نیز هنگامی که شهرداری تهران از اعتبار آرم‌های ورود به طرح محدوده ترافیک سال گذشته خبر داده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی در اقدامی مشابه اقدام به جریمه کردن خودروها کرد که با پیگیری‌های انجام شده، مجبور به بازگرداندن وجه پرداختی شهروندان شد.

براساس تماس‌های مکرر شهروندان با واحد تحریریه روزنامه، پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورود به طرح ترافیک یا زوج و فرد اقدام به جریمه کردن خودروها کرده است. همچنین هیچ کدام از مقام‌های راهنمایی و رانندگی در این باره حاضر به توضیح نشدند.

کد خبر 85123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز