همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت نهایی افشین قطبی تا پایان این هفته مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان که در سنگاپور بسر می‌برد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا (9 تیر)‌به تهران بازمی گردم و این مساله را پیگیری خواهم کرد. تا آخر هفته وضعیت نهایی قطبی مشخص می‌شود. این هفته آخرین مهلت برای قطبی است و اگر با او به توافق نرسیم به سراغ گزینه های دیگر می رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هنوز گزینه‌های بعدی مربیگری تیم ملی مشخص نیست، گفت: بحثی که هم اکنون باید دنبال کنیم این است که هر مربی می‌خواهد به تیم ملی بیاید دنبال جوانگرایی است و این مساله تعامل خوب با باشگاه ها و مربیان آنها را می طلبد که در این صورت اگر یک مربی داخلی باشد شرایط بهتری خواهیم داشت. اما باید قبول کنیم که در بحث تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها حضور مربی خارجی می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: هنوز به جمع بندی نهایی برای حضور مربی خارجی یا داخلی در تیم ملی نرسیدیم، باید مشورت کنیم و بعد از آن تصمیم بگیریم. آنچه مهم است این است که اگر مربی خارجی بیاید قطعا یک مربی داخلی در کنار او کار خواهد کرد. اگر مربی داخلی هم بیاوریم از مربی خارجی آگاه در کنار او نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد حمایت مالی سایپا از تیم‌های ملی گفت: حمایت آنها بخشی از هزینه‌های ما را تامین می‌کند اما فدراسیون هزینه‌های دیگری دارد که باید از منابع دیگر تامین کند. آنها بخشی از پول را به ما می‌دهند که هزینه‌های ما چند برابر پولی است که آنها در مقاطع مختلف می پردازند.

کفاشیان در مورد دلایل حضورش در سنگاپور گفت: جلسه‌ کمیته ورزشکاران زیر نظر کمیته بین‌المللی المپیک در این کشور برگزار می‌شد که ایران هم عضو آن است. بنابراین برای شرکت در این جلسه آمدم. در کنار این جلسه هم از بازی امروز تیم ملی مقابل چین دیدن کردم، ملی پوشان بازی خوبی انجام دادند و امیدواریم که بتوانند از گروه خود به دور بعد صعود کنند.

کفاشیان در مورد شکایت برانکو ایونکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و گفته‌های محمد دادگان رئیس اسبق این فدراسیون گفت: به خاطر شکایت برانکو از ما شاهد خواسته بودند. برانکو مستنداتی را ارائه کرده بود که از نظر ما رسمی و قابل قبول نیست. از دادگان خواسته بودیم که به عنوان شاهد او را به فیفا معرفی کنیم. اما گویا دادگان علاقه‌مند نبود این کار انجام شود، به هر حال ما ناچاریم مستندات خود را هم ارائه کنیم.

وی در مورد محرومیت‌هایی که سازمان لیگ برای برخی از مربیان، ‌بازیکنان و داوران تعین کرده گفت: این مساله بحث داخلی سازمان لیگ است و از نظر فدراسیون هیچ مربی، داور یا بازیکنی محروم نیست. در این باره اگر چیزی هم مطرح شده باید عزیز محمدی پاسخگو باشد. در مورد داوران هم کمیته داوران مرجع تصمیم گیرنده است.

کفاشیان گفت: از نظر فدراسیون تا زمانی که کمیته انضباطی فردی را براساس مستندات محروم نکند ما نمی گویم که آن فرد محروم است.

کد خبر 84508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز