همشهری آنلاین: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار مدیر برنامه‌های افشین قطبی شرایط جدید این فدراسیون برای تمدید قرارداد با این مربی را ارائه کرد

مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص این جلسه گفت: از جمله این شرایط می‌توان به تعامل کامل کادرفنی با مربیان لیگ برتری و اتخاذ تدابیر لازم برای سیستم ارتباط کامپیوتری برای تمرینات است که بر این اساس بازیکنان بتوانند پس از پایان هر تمرین تیم ملی عملکرد خودشان را تماشا کنند.

وی افزود من در این جلسه ضمن دریافت خواسته‌های فدراسیون فوتبال، خواست‌های افشین قطبی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردم که خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود و مشکل خاصی هم فکر نمی کنم وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: از جمله خواسته‌های افشین قطبی برگزاری اردوهای مناسب، و استفاده مطلوب از روزهای فیفا است.

افشین قطبی در همین ارتباط به ایلنا گفت: من الان در دبی هستم، اما شرایط خودم را از طزیق آقای حاج باقر به فدراسیون اطلاع داده‌ام و اگر برنامه‌های من پذیرفته شود کارم را آغاز خواهم کرد.

قطبی درباره شرایط مالی خود گفت: مساله مالی اولویت من نیست و اگر چه دوست دارم همه چیز شفاف باشد ولی من دوست دارم به فوتبال ایران خدمت کنم و اگر شرایط من و فدراسیون نزدیک شد بعد بر سر مسائل مالی صحبت خواهیم کرد، با این وجود فکر نمی‌کنم به خاطر بحث مالی قرارداد ما به هم بخورد.

وی اضافه کرد: به طور یقین وقتی کارم را آغاز کنم در بازی‌هایی که امکان حضورم در ورزشگاه باشد حاضر خواهم شد و بازی تیم‌های مختلف را از نزدیک تماشا می‌کنم چرا که ارتباط خوب با مربیان لیگ برتری می‌تواند در موفقیت‌های تیم‌ملی موثر باشد.

وی افزود: ما زمان لازم را برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا پیش رو داریم و اگر شرایط مهیا شود می‌توانیم عنوان قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

سرمربی تیم‌ملی کشورمان اضافه کرد: در خصوص سیستم ارتباط کامپیوتری باید بگویم این موارد بسیار مثمرثمر خواهد بود. باید شرایط انجام این کار هم صورت بگیرد چرا که معتقدم بازیکنان می‌توانند به صورت دقیق ارزیابی لازم را از عملکرد خود داشته باشند.

قطبی گفت: اولویت اول من حضور مقتدر در مسابقات جام ملت‌های آسیا است. می‌خواهیم در این مسابقات قهرمان شویم پس از آن صعود مقتدرانه به جام جهانی 2014 و سپس صعود به مرحله دوم جام‌جهانی است و اگر این همکاری ادامه یابد نسبت به این موارد خوشبین هستم.

کد خبر 84187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز