مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران از باز بودن درهای اصلی این آرامستان در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین، سال به روزهای آخر نزدیک می‌شود و همچون سال‌های گذشته مسئولان سازمان بهشت زهرا در حال تدارک برنامه پنجشنبه و جمعه آخر سال هستند. آن طور که جواد تاجیک اعلام کرده است: «برای رفاه بیشتر شهروندان قرار است پنجشنبه و جمعه آخر سال درهای اصلی این آرمستان شبانه روز باز باشد. البته این موضوع هنوز در شورای تامین تایید نشده است و در صورت موافقت حتما اطلاع رسانی عمومی صورت می گیرد.»

او با بیان این که در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و خدماتی هم تمهیداتی پیش بینی شده است، تاکید کرد: «در سال تحویل هم برنامه ویژه این به صورت متمرکز در گلزار شهدا برگزار می‌شود. البته شهروندان می‌توانند در قطعات عمومی و کنار مزار عزیزان سفر کرده مراسم سال تحویل داشته باشند.»

تاجیک به برنامه‌های ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: «در این روزها هم بنا به درخواست شهروندان برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده که به صورت متمرکز در گلزار شهدا برگزار می شود. شب‌های پنجشنبه و جمعه ماه رمضان هم درهای اصلی بهشت زهرا برای زیارت گلزار شهدا باز است و در شب‌های قدر هم این کار انجام و عموم شهروندان می‌توانند دعای شب قدر را کنار مزار عزیزان خود تلاوت کنند.»

کد خبر 838086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha