گروه شهری: ناوگان حمل‌ونقل شهری پایتخت برای جابه جایی نمازگزاران نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

بر این اساس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در 3بخش مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی آماده ارائه خدمات ویژه به نمازگزاران جهت رفت و برگشت به محل دانشگاه تهران است. سازمان تاکسیرانی تهران علاوه بر ارائه خدمات روزانه در محدوده منتهی به دانشگاه تهران با بیش از 50 دستگاه ون به نمازگزاران تهرانی سرویس رایگان ارائه می‌کند.

شرکت مترو تهران نیز با توجه به بهره برداری از ایستگاه میدان انقلاب اسلامی ضمن اعزام قطارهای فوق العاده به مقصد این ایستگاه برای سهولت تردد شهروندان، سرفاصله قطارهای خطوط 1 و 2 مترو را به 5 دقیقه کاهش خواهد داد.

براساس این گزارش مسافران خطوط 1 و 2 مترو می‌توانند با تعویض خط در ایستگاه‌های دروازه دولت و دروازه شمیران از خط 4 مترو برای رفتن به میدان انقلاب اسلامی استفاده کنند.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم به‌منظور انتقال نمازگزاران تمام توان پرسنلی و امکانات ناوگان تحت مدیریت خود را جهت خدمت‌رسانی به نماز‌گزاران مهیا کرده و از نخستین ساعات بامداد جمعه آماده اعزام شهروندان به دانشگاه تهران است.

مبادی سرویس دهی اتوبوس‌های این شرکت علاوه بر مساجد و محل‌های پیش‌بینی شده قبلی، شامل میدان‌های آزادی، هفت تیر، صادقیه، جمهوری اسلامی، ونک، دولت‌آباد، شهر ری، رسالت و تجریش و نیز شهرک ولی عصر است.

گفتنی است، در پایان مراسم پر شکوه نماز جمعه ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی نسبت به انتقال نمازگزاران به مبادی اولیه اقدام می‌کند.

کد خبر 83765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز