چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرنوشت تیم ملی ایران با تساوی در برابر کره جنوبی، به نتیجه بازی کره شمالی و عربستان گره خورد

عصر چهارشنبه (27 خرداد) در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 در قاره آسیا تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول به دیدار هم رفتند.

این دیدار پر سرعت در نیمه اول نتیجه‌ای در بر نداشت و هر دو تیم بدون بدست آوردن گل به رختکن رفتند. نیمه دوم در حالی شروع شد که کره‌ای‌ها با حمایت تماشاگرانشان هجومی بازی را آغاز کردند اما این تیم ایران بود که با گل  دقیقه 51 شجاعی به برتری دست یافت. این برتری تا دو سوم وقت نیمه دوم ادامه داشت و چند حرکت خطرناک کره‌ای‌ها را رحمتی به خوبی دفع کرد، هر چند که یک بار نیز تیم دروازه ناجی او بود.

اما سرانجام در دقیقه82 پارک جی سونگ گل تساوی بخش کره را به ثمر رساند. وی در بازی رفت نیز گل تساوی کره را به ثمر  رسانده بود.

به این ترتیب تیم ایران با یازده امتیاز مسابقات خود را به پایان رساند. تا ساعتی دیگر تیم‌های کره شمالی و عربستان در ریاض به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم یازده امتیازی هستند به این ترتیب اگر این بازی مساوی شود تیم ایران از گردونه رقابت‌های جام جهانی حذف خواهد شد اما اگر کره شمالی بتواند در ریاض از پس عربستان برآید،‌ آنگاه ایران وعربستان هر دو یازده امتیازی خواهند ماند و ایران به دلیل تفاضل گل برتر نسبت به عربستان به عنوان تیم سوم به مسابقات پلی‌آف راه خواهد یافت.

کد خبر 83743

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز