دو پسر و یک دختر جوان سوار بر خودروی ۲۰۶ شدند تا در خیابان چرخی بزنند و به تفریح بپردازند اما تفریح آنها پایان دردناکی داشت و به مرگ دو نفر از آنها ختم شد.

تصادف - آزادراه - اتوبان

همشهری آنلای - حوادث : ساعت ۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند ماه به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دو پسر جوان در جریان یک تصادف مرموز جانشان را از دست داده اند. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دو پسر جوان به همراه دختری سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ بودند. این ۳ نفر که به نظر می رسید حالت طبیعی و نرمال نداشتند، در خیابان با سرعت بالایی در حال حرکت بودند. آنها در خیابان های شمال شرقی پایتخت با سرعت بالا در حال حرکت بودند که ناگهان در اتوبان امام علی تعادلشان را از دست داده و با یک خودروی پژو ۴۰۵ برخورد کردند.

در این حادثه هرچند راننده ۴۰۵ جان سالم به در برد و آسیب جدی ندید اما سرنشینان ۲۰۶ به شدت آسیب دیدند. دقایقی بعد وقتی اورژانس با تماس شاهدان تصادف در محل حادثه حضوریافت مشخص که دو پسر جوانی که سوار بر ۲۰۶ بودند جان باخته اند. اما دختر جوان که سرنشین سوم ۲۰۶ بود زنده مانده که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

تحقیقات اولیه نشان داده که سرنشینان ۲۰۶ قصد تفریح و دور دور کردن در خیابان ها را داشتند و با سرعت بالا در حال حرکت بودند که چنین حادثه مرگباری رقم خورده است با این وجود تحقیقات بیشتر تا زمان بهبودی دختر جوان ادامه دارد. از سوی دیگر اجساد دو پسر جان باخته به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

کد خبر 834695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    ولی هیچ آدم عاقلی به آنان نگفته بودکه چنین کاری بکنند،خودشان مرتکب شدندوخودشان ضربه اش راخوردند دیگران درس بگیرند.!@@@!.