۴ پسر جوان که برای تفریح سوار بر خودرویی شده و به خیابان رفته بودند، گرفتار حادثه‌ای عجیب شدند که باعث مرگ یکی از آنها شد.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: بامداد دیروز مردی که برای انجام کاری از خانه‌اش در جنوب شرق پایتخت خارج شده بود، چشمش به صحنه عجیبی افتاد. پسری جوان درحالیکه سر و صورتش خون آلود بود روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشید. مرد جوان با اورژانس تماس گرفت اما با حضور نیروهای اورژانس مشخص شد که پسر جوان به دلیل شدت جراحات و ضربه ای که به سرش وارد شده جان باخته است.

آنطور که مشخص بود زمان زیادی از مرگ وی نمی گذشت و در این شرایط بود که گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور او گروهی از کارآگاهان تجسس پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای کشف معمای مرگ پسر جوان آغاز کردند. بررسی های اولیه نشان داد که جوان جان باخته در همان محله زندگی می کند و حدود ۲۶ سال سن داشته است. در ادامه ماموران به بررسی دوربین های مداربسته ای که در اطراف محل رها شدن جسد وجود داشت، پرداختند و به سرنخ مهمی دست یافتند. تصاویر نشان می داد که سرنشینان خودروی تیبایی در آنجا توقف کرده و ۳ نفر از ماشین پیاده شدند. آنها پیکر خون آلود متوفی را از ماشین بیرون کشیده و در پیاده رو رهایش کردند.

سپس سوار ماشین تیبا شده و فرار کردند. تصاویر ۳ جوان در دوربین ها ثبت شده و آنها کسی جز دوستان متوفی نبودند که ساعتی بعد از حادثه دستگیر شدند.

تفریح مرگبار

۳ جوان دستگیر شده دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و یکی از آنها درباره مرگ دوستش گفت: کامران(متوفی) دوست و بچه محل ما بود. آن شب دور هم نشسته بودیم و مشروبات الکی مصرف می کردیم. بعد در عالم مستی تصمیم گرفتیم چرخی در خیابان بزنیم. به اصلاح می خواستیم دور دور و تفریح کنیم اما فکرش را نمی کردیم حادثه تلخی درانتظارمان است و به مرگ دوستمان ختم می شود. وی ادامه داد:آن شب سوار بر خودروی تیبای من شدیم و در عالم مستی با راننده خودروهای مدل بالا کورس می گذاشتیم و می خندیدیم. کامران در صندلی عقب نشسته و سرش را از پنجره بیرون کرده بود تا باد به صورتش بخورد. اصلا نفهمیدم چه شد که سرش با یک تریلی برخورد کرد. همین اتفاق عجیب، جان کامران را گرفت و ما از ترسمان جسد او را در خیابان رها کرده و متواری شدیم اما پلیس چند ساعت بعد دستگیرمان کرد.

تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

کد خبر 804405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    شدت مستی را ببین !