مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
۱ نفر

پسری خشمگین که در یک درگیری، مادرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود از سوی متخصصان پزشکی قانونی مجنون شناخته شد.  

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: این جنایت نوزدهم بهمن سال ۹۹ رخ داد. آن روز زن جوانیبا پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و وحشتزده خبر از کشته شدن مادرش داد.

پس از این تماس گروهی از ماموان پلیس راهی محل حادثه که طبقه سوم ساختمانی در جنوب تهران بود، شدند. ماموران وقتی قدم در آپارتمان گذاشتند با جسد زنیروبه رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و قاتل کسی جز پسرش نبود.

او که در محل جنایت حضور داشت دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل مادرش اقرار کرد.

وی گفت: روز حادثه برای خرید سیگار از مادرم پول خواستم اما به من پول نداد. همیشه همینطور بود و هر وقت پول می خواستم مخالفت می کرد. مادرم با من لجبازی می کرد و آن شب هم حاضر نشد به من پول خرید سیگار را به من بدهد. در یک لحظه عصبانی شدم و چاقویی از آشپزخانه برداشتم. نمی دانم چه شد که با ضربات متعدد چاقو جانش را گرفتم. بعد از قتل هم دستانم را شستم و حدود ۱۳ ساعت کنار جسد مادرم خوابیدم.

متهم پس از اقرار به قتل مادرش روانه بازداشتگاه پلیس شد اما مدعی بود که مشکلات اعصاب و روان دارد. در این شرایط بود که وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی مورد بررسی قرار بگیرد.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از انجام بررسی و آزمایش های لازم، اعلام کردند که وی دچار مشکلات روحی و روانی است و باید تحت درمان قرار بگیرد. پس از اعلام این نظریه، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا متهم در بیمارستان روانی بستری و تحت درمان قرار بگیرد.

این درحالیست که خانواده این پسر جوان چند روز قبل در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و متهم را بخشیدند.

کد خبر 804811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha