گروه شهری: شهردار تهران گفت: وقتی حضور مردم را دیدم به یاد شور انتخابات در روزهای اول انقلاب افتادم

و فکر می‌کنم ملت شریف ایران امروز حماسه بزرگی می‌سازد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

دکتر محمدباقر قالیباف که برای شرکت در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حسینیه ارشاد حضور یافته بود با بیان اینکه حضور مردم، مایه افتخار ملت است در جمع خبرنگاران افزود: با شور انتخاباتی که به‌وجود آمد، فکر می‌کنم فردا (شنبه) که نتیجه انتخابات معلوم شود، هرکدام از عزیزانی که با رای مردم انتخاب شوند باید همه رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها و همکاری‌ها را آغاز کنند و همان‌طور که دهه چهارم به تعبیر مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت است، هرکسی انتخاب شود با همکاری و همدلی فعالیت کند و پاسخ مثبتی به این حضور مردم بدهد.

قالیباف ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه دهه چهارم با موفقیت در حوزه کارآمدی دین در اداره جامعه پیش برود، ادامه داد: در انتخابات، دشمنان تلاش دارند بگویند تقلب است، اعتماد نیست و مردم نقشی ندارند اما امروز می‌بینیم حضور مردم تاثیر‌گذار است و مردم با حضورشان می‌توانند کسی را که دوست دارند و تشخیص می‌دهند انتخاب کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: به‌نظر من همین‌طور که مردم از اول انقلاب در صحنه بودند، امروز نیز برای تعیین تکلیف مهم‌ترین پست اجرایی کشور که تاثیر‌گذار در حل مشکلات کشور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است تصمیم می‌گیرند که ان‌شاءالله به خیر خواهد بود.

قالیباف ضمن تشکر از عملکرد مجموعه رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما گفت: هرچند فراز و نشیب‌ها و صحبت‌هایی که ضرورت نداشت و شاید اگر مطرح نمی‌شد مناسب‌تر بود اما صدا و سیما نقش بسیار مؤثر و تاثیر‌گذاری را با فراهم کردن فضای باز سیاسی در این دوره داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم احساس می‌کنند که رأی‌شان تاثیر‌گذار است. هرچند که از خارج کشور به ما دیکته می‌کنند که از قبل تصمیم‌گیری شده و رای مردم تاثیر‌گذار نیست. اما مردم با این حضور ثابت کردند که می‌توانند آینده را خود انتخاب کنند.

شهردار تهران بیان کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ به شرط اینکه هرکس که بعد از این انتخابات عظیم انتخاب شد، مورد احترام همه قرار گیرد و اینگونه نباشد که رقابت‌های دوران انتخاباتی را به بعد از انتخابات منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: پایان رای‌گیری امروز و تعیین رئیس‌جمهوری دولت دهم پایان همه این رقابت‌ها و آغاز همدلی برای یک پاسخ مثبت به این حضور میلیونی مردم در عرصه انتخابات است.

کد خبر 83405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز