دو پسر جوان که می خواستند هیجان سرقت را تجربه کنند، راهی موبایل‌قاپی شدند اما در نخستین سرقت با حادثه‌ مرگباری روبه‌رو شدند.

سارق موبايل قاپ

همشهری آنلاین؛ ‌ حوادث : چند روز قبل به پلیس خبر رسید که دو سارق که سوار بر موتور بودند، بر اثر تصادف به شدت مصدوم شده اند. ماموران در محل حادثه که یکی از خیابان های مرکزی پایتخت بود، حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شده و در این حادثه هردو سرنشین موتور سیکلت به شدت مجروح شده اند. هردو برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و آنطور که شاهدان میگفتند هردو جوان، پس از سرقت گوشی موبایل زنی که سوار بر خودروی جک بوده، قصد فرار داشتند اما موتور آنها واژگون شد.

درحالیکه تحقیقات در این باره ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که یکی از سارقان به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده جان باخته است اما نفر دوم که به صورت سطحی زخمی شده بود، تحت درمان قرار گرفت و دستور بازداشت وتحقیق از وی آغاز شد. از سوی دیگر ماموران به تحقیق از شاکی حادثه که زنی جوان بود پرداختند.

وی گفت: من در حال رانندگی بودم که در ترافیک گرفتار شدم. از سوی دیگر شیشه ماشینم پایین بود و در حال صحبت با گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرومکس خود بودم. ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت به ماشینم نزدیک شد و در یک چشم بهم زدن ترک نشین موتور، گوشی ام را قاپید و هردو فرار کردند. آنها وارد کوچه ای شدند و من هم تصمیم گرفتم به تعقیبشان بپردازم تا گوشی ام را از آنها پس بگیرم. به همین دلیل وارد کوچه شدم و دنبالشان رفتم. وی ادامه داد: کوچه دومی که آنها داخل آن پیچیدند بن بست بود اما سرعتشان آنقدر زیاد بود که ناگهان تعادلشان را از دست دادند و موتورشان واژگون شد.

تجربه عجیب

در ادامه تحقیقات، گوشی آیفون شاکی از جیب ترک نشین موتور که جانش را از دست داده بود کشف شد. به دستور بازپرس جسد جوان جان باخته که ۲۵ سال سن داشت به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر همدست وی که راکب موتور بود تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من و دوستم به هیچ عنوان مشکل مالی نداریم. ما روز حادثه تصمیم گرفتیم در خیابان چرخی بزنیم و صرفا برای تجربه هیجان و سرگرمی یک گوشی آیفون ۱۳ پرومکس سرقت کنیم.

وی ادامه داد: در حال پرسه زدن در خیابان ها بودیم که ناگهان چشممان افتاد به زنی جوان. او پشت فرمان ماشین جک بود و در حالیکه شیشه ها پایین بود با موبایلش صحبت می کرد. بهترین موقعیت برای سرقت بود که دوستم گفت انجامش می دهد. من که راکب بودم به ماشین جک زن جوان نزدیک شدم و دوستم در یک چشم بهم زدن گوشی را قاپید. سپس هر دو فرار کردیم اما چون بار اولمان بود، هول و دستپاچه شده بودیم. وحشت زده تصمیم به فرار از مخمصه داشتیم اما از بخت بد ما، شاکی به تعقیبمان پرداخت و عمدا با ماشین به موتور ما کوبید که موجب شد تعادلمان را از دست بدهیم و زمین بخوریم. در این حادثه، دوستم جان باخت و هنوز من در شوک این حادثه هستم.

این سارق تازه کار در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که شاکی می گوید، ‌به هیچ عنوان با موتور سارقان برخورد نکرده و آنها هنگام فرار تعادلشان را از دست دادند. در این شرایط، قاضی پرونده دستور داده تا کارشناسان تصادف، بررسی های لازم را انجام دهند و اعلام کنند که آیا تصادف عمدی بوده یا نه.

کد خبر 833337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 0
    خربزه خوردی پای لرزش بمیر، مرد که مرد تاوان هیجانش