وقتی ۲ سارق، ‌موبایل راننده پرایدی را قاپیدند، فکرش را نمی‌کردند که همین موضوع به قیمت از دست دادن جانشان تمام شود.

دادگاه

بامداد هفتم آبان‌ماه امسال راننده پرايدي در يكي از خيابان‌هاي جنوب پايتخت در حال گذر بود كه موبايلش زنگ خورد. وقتي تلفن را جواب داد و شروع به صحبت كرد، 2جواني كه سوار بر موتور بودند وي را زيرنظر گرفتند و به تعقيبش پرداختند. آنها 2سارقي بودند كه با پرسه‌زدن در خيابان‌ها به‌دنبال سوژه مناسبي براي سرقت مي‌گشتند.

همين شد كه به‌دنبال راننده پرايد رفتند تا در فرصتي مناسب گوشي موبايل وي را بقاپند و فرار كنند. درست لحظه‌اي كه راننده پرايد در حال صحبت با موبايلش بود و آن را به سمت پنجره كه شيشه‌هاي آن پايين بود گرفته بود ناگهان 2جوان موتور‌سوار به سمت او رفتند و ترك‌نشين موبايلش را قاپيد و فرار كردند.

  • تعقيب و گريز مرگبار

پس از سرقت و فرار دزدان موتور‌سوار، راننده پرايد تصميم گرفت خودش به تعقيب دزدان بپردازد و آنها را به دام بيندازد تا موبايلش را پس بگيرد. به اين ترتيب عمليات تعقيب و گريز شروع شد، 2سارق موتور‌سوار وارد كوچه ورود ممنوع شدند و سعي داشتند هرطور شده از دست راننده پرايد فرار كنند اما چون خيابان‌ها خلوت بود نتوانستند. راننده پرايد با سرعت زياد ي به تعقيب آنها ادامه داد تا اينكه با موتور برخورد كرده و هردو سرنشين آن نقش زمين شدند.

رانندگان خودروهاي عبوري با ديدن اين صحنه تصادف به اورژانس و پليس زنگ زدند كه با حضور اورژانس و انجام معاينات مشخص شد كه هر 2جوان موتور‌سوار به‌دليل شدت ضربه‌اي كه به سرشان وارد شده جانشان را از دست داده‌اند. به اين ترتيب گزارش اين حادثه به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس جنايي تهران اعلام شد كه وي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد. به گزارش همشهري، راننده پرايد در تحقيقات اعلام كرد كه پس از تصادف با موتور، سرنشينان آن نقش زمين شدند و جانشان را از دست دادند به همين‌خاطر پرونده براي رسيدگي بيشتر به دادسراي محل فرستاده شد.

کد خبر 386825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha